שונית חמד הצטלמה עם בעלה, הכדורגלן תומר חמד, להפקת חג שבועות של חברת האופנה "רנואר". חמד הצטלמה כשהיא בחודשי היריון מתקדמים להריונה החמישי וענתה על שאלון האופנה של TMF. איזה פריט היא חושבת שצריך להשמיד לאלתר? מה היא גילתה על עצמה אחרי חמישה הריונות ואיך היא הצליחה להסתיר את הבטן במשך ארבעה חודשים ממדורי הבידור? צפו:

שונית חמד בראיון אופנה ל-TMI (צילום :מערכת TMI)

איזה פריט לבוש צריך להשמיד לאלתר?
"יואו זה כל כך קשה להגיד. לכל פריט יש את הגוף המתאים לו, אז אני לא משמידה שום פריט. אופנה היא גם באה והולכת וחוזרת, ואפשר לראות איך המכנסיים המתרחבות מלפני שנתיים שלוש שאמרנו אין סיכוי שנלבש מכנסי פעמון, אז הם חזרו. או המכנסיים הנמוכים שאמרנו שלא נלבש יותר, זה גם חזר. אני בעד לשמור פיסים כי בסוף אופנה חוזרת על עצמה".

מה הפריט שאת הכי מתגעגעת ללבוש מאז ההיריון?
"אולי ג'ינס צמוד צמוד כזה. זה פשוט לא נוח עכשיו, ג'ינס צמוד".

יש פריט שגילית בהיריון והתאהבת?
"לא שגיליתי, אבל זה הריון חמישי ואני חושבת שבכל ההריונות שלי, בחיים לא חשפתי את הבטן כל כך הרבה. כל הזמן הייתי שמה שמלות ולא חושפת את הבטן, רק נגיד שהייתי שמה בגד ים. ועכשיו זה ממש באופנה ששמים מכנס נמוך וטופ קטן, אז כאילו גיליתי את הבטן ואני הולכת עם זה עד הסוף".

איך הצלחת להסתיר את ההיריון עד עכשיו?
"האמת שלבשתי הרבה חליפות כל הארבעה חודשים הראשונים, חליפות loose כאלה ואז באמת לא רואים, ואני גבוהה והבטן שלי ארוכה אז זה מתפרס כזה טוב. וללבוש כהה זה גם עוזר. אני לא חושבת שצריך להסתיר את זה, אני פשוט כבר לא בת 20, ובהיריון הזה הרבה אנשים אמרו לי "מה היריון חמישי?!". זה נשמע מטורף, לי זה לא נשמע מטורף, אבל אני ידעתי שהסביבה תגיב לזה בצורה דרמטית, אז אמרתי שנשמור את זה עוד קצת עד שהכל יהיה בסדר וכל הבדיקות יעברו בשלום ואז חשפנו".

שונית חמד ובעלה תומר חמד בהפקת שבועות של רנואר (צילום: רחלי נפתלי)
שונית חמד ובעלה תומר חמד בהפקת שבועות של רנואר (צילום: רחלי נפתלי)

איך את מרגישה עם הגוף שלך לעומת הריונות קודמים?
"כמו שאמרתי, אני חושבת שבהריון הזה, אני הכי בטוחה בעצמי. לא יודעת, יכול להיות שזה הגיל שאתה לומד לקבל את עצמך כמו שאתה, והריון זה פלא, בעיקר בימים כאלה, אז להוציא את זה, להראות את זה, אין סיבה שלא. ברור שהרבה יותר נוח להיות לא בהיריון, כי יש הרבה דברים שהם פיזית לא נוחים – לקשור את השרוכים, לשים ג'ינס, להתכופף, זה כזה לא אני. אבל סך הכל אני מרגישה טוב, טפו טפו טפו ובריאות, חמסה חמסה".

יש דברים חשופים שלא מתאים שתלבשי עכשיו?
"אני חושבת שאני לא אלבש שקוף, באזורים הפרטיים, נקרא לזה כך. אבל אני חושבת שכל אחת צריכה לעשות מה שהיא מרגישה לנכון, מה שעושה לה טוב. בהיריון מאוד חשוב להיות שמחה ומאושרת ושלמה עם הגוף שלך. אז שכל אחת תלבש מה שעושה לה טוב".

יש לך טיפ טיפוח מנצח?
"לא להזניח את שגרת הטיפוח. הייתי עכשיו בכמה ימים בחו"ל עם חברה, לעבודה, וחזרנו נורא נורא מאוחר והיא הלכה לישון עם כל האיפור. אמרתי לה - תקשיבי גם אם עכשיו ארבע לפנות בוקר, אין סיכוי שאני הולכת לישון עם האיפור, אני חייבת להוריד אותו ולעשות שגרת טיפוח, אני לא מוותרת על זה אין שום סיכוי. ולשתות הרבה מים, בהיריון זה בכלל חשוב".