קנדל ג'נר שוב עושה כותרות עם הופעתה המדהימה בקמפיין בגדי הים החדש של המותג האיטלקי ״קלצדוניה״. הפעם היא בוהקת בביקיני מינימליסטי מרשים, מרוקע מכף רגל ועד ראש בקריסטלים מבריקים. המראה המנצנץ הזה, המשדר גלאם משכר ויוקרה, ללא ספק יטביע חותם חם בקרב אוהדות האופנה ויציב מגמה חדשה לעונת הרחצה הקרובה.

ג'נר, הידועה באהבתה לסגנונות חושפניים ונועזים, מוכיחה שוב את כוחה על המסלול ויכולתה להפוך כל לבוש לסנסציה תוך יצירת רושם של קלילות, זוהר ובטחון עצמי. כשהיא לובשת את חלקי הביקיני הבורדו המרשימים משולבי הריינסטונים המסנוורים, הדוגמנית הצעירה משדרת סקס-אפיל וחום שקשה להישאר אדישים כלפיהם.  בחירתה של ג'נר בלוק מעוצב כל כך מפתיע ומרשים מבשרת על המשך היותה שגרירת טרנדים משפיעה ומובילה בסצנת האופנה הבינלאומית. האם הביקיני המנצנץ שלה יתגלה כפצצת הקיץ הבאה?

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kendall‎‏ (@‏‎kendalljenner‎‏)‎‏

בקמפיין חדש לקולקציית הבגדי הים של המותג האיטלקי Calzedonia, הדוגמנית בת ה-28 מוצגת בביקיני חלקים בגוון בורדו מעוטר בריינסטונים (החלק העליון בשווי 89 דולר והתחתון ב 60 דולר- סה״כ כ-555 שקלים).

"ילדה לוהטת", תיעד אחד מחשבונות המעריצים של ג'נר בתגובה לפוסט באינסטגרם של קלצדוניה שהעלה את הביקני המנצנץ, שגם זמין בגוון נודי. "וואוו, הגוף הזה!" התלהב אחר.

חלק עליון ותחתון חוטים בסגנון ביקיני ברזילאי מקלצדוניה
למי שמחפשת משהו פחות חושפני אך לא פחות נוצץ, המותג גם מציע חלק עליון בסגנון טנקיני (89 דולר), תחתון ברזילאי (60 דולר) ובגד ים שלם (129 דולר) מכוסים באותם אבני ריינסטון בצורת ריבועים.

זוהי הפעם השנייה שג'נר לובשת ביקיני של קלצדוניה החורף - רק לפני חודש היא הציגה בסדרת תמונות חושפניות באינסטגרם חלק עליון בגזרת משולשים בגוון ליים סאטן (50 דולר) ותחתון חוטים חושפני (35 דולר).

"יאללה...אני כמעט שונאת אותך אבל איך אפשר לשנוא בן אדם כל כך מושלם ומטריד?" הגיבה לה אחותה קלואי קרדשיאן בתגובות. 

חלק עליון ותחתון חוטים מסאטן מבריק של קלצדוניה

קלצדוניה ידועה אולי יותר מכול בגרבי הבד המוזלים שלה, שהם גם מוצר מבוקש אצל כוכבות וסטייליסטיות. דוגמניות כמו ג'נר, היילי ביבר, סלינה גומז וטיילור סוויפט משוגעות על הגרביונים השקופים של המותג, החל מגרביונים דקיקים במיוחד ועד לגרביונים מעט עבים יותר בסדרה דניירס שקופים (שעולים כ- 10 דולר).