השחקנית ברוק שילדס בת 59, ונראה שממש לא אכפת לה מביקורות של הסביבה וכי הבחורה הזאת עושה מה שמתחשק לה, כן כן, גם במובן האופנתי. שילדס הגיעה לטקס פרסי הטוני בשמלת ערב מפוארת, אבל שימו לב לטוויסט: היא לא לבשה נעלי עקב אלא, נעלי קרוקס בצבע צהוב זוהר! 

השחקנית והדוגמנית, בת ה-59, דאגה להציג את נעלי האייקון שלה על ידי הרמת שולי השמלה אל מול הצלמים לפני שנכנסה להיכל לטקס. 

עד כה הכל נראה טוב (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Tony Awards Productions)
עד כה הכל נראה טוב (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Tony Awards Productions)

"קיבלתי את הקרוקס! לא יכולתי לעשות את זה בעקבים!" אמרה שילדס לעיתון "פיפול" בזמן שעמדה בתנוחה נוספת על השטיח האדום.
נעלי הקרוקס יותר מוכרות כנעלי חוף (וגם זה יותר מדי בעינינו) מאשר לאירוע אופנה יוקרתי כמו הטוני, אבל לשילדס למעשה לא הייתה ברירה אלא ללבוש את הכפכפים הקלאסיים והמחורצים שמחירם נע סביב ה-50 דולר.  

הכוכבת נאלצה לעבור ניתוח באצבעות רגליה בימים האחרונים, כפי שתיעדה בפוסט באינסטגרם ביום שישי - ימים ספורים לפני הטקס. שילדס, שהיא אם לשניים גם דאגה להדגיש את שמלת האור הקסומה שלה שכללה קומה מטר מקושטת בפאייטים, עניבת מותן חגיגית מלפנים וחצאית קפלים. היה גם חריץ מרכזי מאחור שפתח קצת את הבגד וחשף ניצוץ של רגליים ארוכות.

ואז זה קרה (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)
ואז זה קרה (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

חלק השמלה העליון הידק את קו הגוף הדק שלה והדגיש מעט לפני שהתרחב כלפי מטה לכיוון הקרוקס. לאקססוריז, היא הוסיפה קלאץ' זהב קטן, צמידים בפרק היד שמאל ועגילי פנינים. להשלמת המראה, שערה הכהה היה מסורק ישר ופשוט עם חלוקה במרכז שהשאירה אותו זורם גלי על גבה.

ביום שישי, יומיים לפני האירוע, שילדס חשפה צילום של רגליה בגבס כשהיא שוכבת במושב האחורי של מכונית. "תמונות הרגליים עומדות לעלות למפלס חדש. ניתוח כפול באצבעות הרגליים" חשפה למיליוני עוקביה באינסטגרם. זוהי כנראה בעיה ותיקה עבור שילדס שעברה כבר פעמיים קודם לכן ניתוחי רגליים לפי דיווח בפליקר. היא אמורה לעבור ניתוחי בוהן רגל עקומה והמרמטונים (אצבע גדולה ומעוותת) בשנות ה-20 לחייה בשנות ה-80, ושוב ב-2008 כשהייתה בשנות ה-40 שלה.

כוכבת "הילדה היפה" הופיעה מספר פעמים בברודווי במהלך קריירה המוצלחת שלה, כולל בתפקידים מרכזיים בהפקות "עיר נפלאה", "שיקגו", "קברט", "גריס" ו"משפחת אדמס המוזיקלית". שילדס ממשיכה להתלהב מההופעות הבימתיות בברודווי. היא אמרה בחיוך ובצחוק שהיא הייתה אוהבת להופיע במחזה קומדיה-דרמה בעתיד. "בדרך כלל אני מחליפה", היא גילתה. "אז זה מרגש בשבילי. אם מישהו זוכה בפרס טוני ועוזב את ההצגה, זו כבוד גדול. אקבל כל תפקיד שיציעו לי!"