נשף הסיום הוא לילה מיוחד שכל נערה חולמת עליו - להיות מלכת הנשף עם לוק מושלם שכולם יזכרו. אבל איך הופכים את החלום למציאות? עם מדריך הסטיילינג המלא והמקיף הזה, תקבלו את כל הטיפים והעצות הנכונות להפגין הופעה עוצרת נשימה ובלתי נשכחת.

מגבות מעוצבות היטב, ניחוח משכר, איפור מחמיא ועמיד - התשובה נמצאת בפרטים הקטנים. עם המוצרים והטכניקות הנכונים, תצליחו לחולל קסם אמיתי ברחבת הריקודים באירוע שאין כמוהו. הנה הדרך למראה שיהפוך אתכן ממש למלכות נשף מפתיעות וזוהרות. העונה כבר כאן, הבמה נשארה רק לכן!

1. רגע לפני.. גבות

הידעת שהצורה של הגבה שלך תקבע אם תראי – כועסת, שמחה או אפילו בשוק? את רוצה את הגבה המושלמת שתחמיא לפנים שלך. מותג הגבות המקצועי, שיר נקש, יצר את הפינצטה המושלמת כדי שתוכלי לעצב את הגבה שלך בקלות בלי הרבה כאב וסבל. ואם את מסתבכת עם הצורה, אז יש לך את השבלונות המושלמות שעוזרות לך לעצב ולצייר גבות סימטריות ויפיפיות שיחמיאו לפנים שלך. פשוט להניח לפי ההוראות ולעצב.

עיצוב גבות: מומלץ לעשות לפחות 3 ימים לפני האירוע (צילום: אינגאימג)
עיצוב גבות: מומלץ לעשות לפחות 3 ימים לפני האירוע (צילום: אינגאימג)

שימי לב- עצבי את הגבה שלך לפחות שלושה ימים לפני האירוע. הסרת שיער באזור הגבות ביום האירוע עלולה לפגוע בעמידות האיפור שיבוא אחר כך.

2. טיפוח מושלם 

הצעד הראשון לפני האיפור, הוא טיפוח העור. למה? כי הסוד לאיפור עמיד ומחמיא זה טיפוח. הכירי את הסוד של כל המאפרים הגדולים - קרם הלחות של אמבריוליס ידוע בזכות הרב תכליתיות שלו- הוא מעניק לחות עשירה לעור וגם משמש כפריימר לאיפור, מוסיף זוהר מהמם לעור ומשדרג את האיפור לשלמות. הניחי את קרם הלחות על העור ותני לו להיספג טוב והתחילי להתאפר בכיף. 

קרם של אמבריוליס (צילום: יחצ)
קרם של אמבריוליס (צילום: יחצ)


3. איפור בלתי נשכח

כדי ליצור מראה איפור עמיד וזוהר בקיץ את חייבת מייקאפ שמסוגל להחזיק כל כך הרבה שעות מבלי לפחד שימרח לך, המלצה שלנו במיוחד בשבילך מייקאפ קולורסטיי של רבלון- מייקאפ עמיד ונוח לשימוש שיעניק לך אחידות וזוהר לעור הפנים ויהיה עמיד ל 24 שעות, וכדי להשלים את הסקין, רבלון משיקה קונסילר חדש וייחודי שיעזור לך להסתיר את כל מה שתרצי. קונסילר פלקס וור פול קאבר , קל להנחה וטשטוש עם פורמולה גמישה ועשירה בחומצה היאלורונית, מושלמת לאזורים עדינים בפנים.

רבלון קונסילר (צילום: יחצ)
רבלון קונסילר (צילום: יחצ)

להשלמת הלוק אסור לך לוותר על מסקרה עמידה וסומק. אבל חשוב ביותר, שפתון עמיד שיקפיץ את הלוק ויעניק לו נוכחות חזקה.

תקופת הקיץ זו הזדמנות לשפתון מבריק, הטריק הוא למצוא אחד מבריק אבל גם עמיד. שפתון הסאטן אינק של רבלון עונה בדיוק על כך- גם טרנדי, מבריק ומעלף אבל גם עמיד ביותר והוא לא יזוז ממך לא משנה את מי תנשקי. 

רבלון ליפסטיק (צילום: יחצ)
רבלון ליפסטיק (צילום: יחצ)

4. בושם שיסובב ראשים

הידעת שחוש הריח מפעיל 75% מהרגשות שלנו? אז אם בא לך להיות הכי בולטת הערב את חייבת בושם עוצמתי עם שובל מטריף, אחד כזה שיסובב לכולם את הראש. הבושם גאס איקוניק הוא ניחוח אייקוני לאישה חזקה, מלאה בביטחון שיודעת ליהנות מהחיים. הוא הבושם המושלם להשלמת הלוק שיהפוך אותך לבלתי נשכחת.

Guess Iconi (צילום: יחצ)
Guess Iconi (צילום: יחצ)