חגיגות יום היוגה הבינלאומי קורצות השנה בגוונים חמים ולוהטים במיוחד. ה-21 ביוני, היום הארוך בשנה ומועד האירוע העולמי הזה, מסמל גם את כוחה המחמם והמאיר של השמש ומסוגל להוסיף ללהבות הקיץ הישראלי הבוער. כך, באופן הולם, בחר המותג הוולנס אלו יוגה להשיק דווקא עכשיו את הצבעים החדשים והנוצצים: "רד הוט סאמר" ו"גאוול" לקולקציית הקיץ המרשימה שלו.

אלו יוגה. מחיר אוברול: 555 ש״ח, טייץ: 630 ש״ח, חזיה: 350 ש״ח  (צילום: יחצ חול)
אלו יוגה. מחיר אוברול: 555 ש״ח, טייץ: 630 ש״ח, חזיה: 350 ש״ח (צילום: יחצ חול)

בדיוק כמו עצם יום היוגה הבינלאומי, התוספת הצבעונית החדשה של אלו יוגה נועדה להפיץ תחושה אופטימית וחמימה של שפע ואנרגיות חיוביות. היוגה והצבעים החדשים חוברים יחדיו לתת כוח ושמחה לאימוני הספורט, לתהליכי הריפוי העצמי ולחיבור הפנימי אל האור.

עם חגיגות יום היוגה הבינלאומי שחל ביום שישי הקרוב, המותג המוביל בעולמות היוגה והוולנס - אלו יוגה - משיק שני צבעים חדשים ולוהטים במיוחד לקיץ הישראלי הבוער. "Red Hot Summer" ו"Gavel" הם התוספות הטריות לקולקציית הצבעים המרשימה של המותג, שצפויות להמשיך את המסורת הצבעונית וליצור סצנת לבוש נוצצת בסדנאות היוגה וברחבי הערים.

אלו יוגה red hot summer חצאית: 320 ש״ח, חולצה: 280 ש״ח (צילום: יחצ)
אלו יוגה red hot summer חצאית: 320 ש״ח, חולצה: 280 ש״ח (צילום: יחצ)

אדום שרבי, הצבע "Red Hot Summer", מבטיח להעניק לקייץ מראה לוהט ותשוקתי. גוון חם זה יזכיר לכולם שהעונה הישראלית הסואנת כבר כאן ושזה הזמן למדיטציות בחוץ או בבית. בנוסף, עיצוב חדש והצהרתי של גוון "Gavel" מביע עוצמה ויציבות בקווים האלגנטיים והמרשימים שלו.

אלו יוגה צבע חדש גראבל גופיה: 205 ש״ח, טייץ: 590 ש״ח, סרט לשיער: 105 ש״ח (צילום: יחצ חול)
אלו יוגה צבע חדש גראבל גופיה: 205 ש״ח, טייץ: 590 ש״ח, סרט לשיער: 105 ש״ח (צילום: יחצ חול)

אלו יוגה שמה דגש על איכות חיים טובה יותר דרך התרגול הגופני והרוחני של היוגה. הצבעים החדשים ממשיכים את המסורת הססגונית של המותג ומספקים אווירה אופטימית וצבעונית לאימונים ולסגנון החיים הנלווה. המותג מאפשר למעצבים והצרכנים ליהנות מחופש ביטוי צבעוני ומלבושי ספורט נוחים ויוקרתיים כאחד. היוגה ממשיכה להיות טרנד לוהט, והצבעים החדשים של המותג המוביל רק יוסיפו להבה לעונה הקיצית הלוהטת.