רגע לפני שתצעד אל עבר החופה ותהפוך לאישה נשואה קבלו הצצה ראשונית לליאל אלי ככלה. כבר במבט ראשון אל הכלה - ליאל אלי, יוצרת התוכן הפופולרית, היא נראית, איך לא- קורנת ומרהיבה במראה החלומי שבחרה לחתונתה עם שי עמר, בחיר ליבה.

ליאל אלי כלה (צילום: חיים אפריאט)
ליאל אלי כלה (צילום: חיים אפריאט)
 

ליאל בחרה להגשים את חלומה ככלה עם שמלה קלאסית ומפוארת ממעצבת האופנה הישראלית טל מדינה. השמלה הלבנה המונופטית עוצבה בגזרה נשפכת כדי להדגיש את קו הגוף המושלם. הסגנון הוא נקי וקלאסי עם מגע רומנטי מודרני שהושג בשובל הקלאסי של השמלה. תכשיטי היהלומים היוקרתיים, ביניהם צמיד ושרשרת קולר נוצצים, הוסיפו נגיעות של בהירות וגלאם יוקרתי.  

שוחחנו עם המעצבת המוכשרת שאחראית על שמלות הכלה של ליאל (סה״כ היא תלבש במהלך הערב 3 שמלות) והיא שיתפה אותנו, ״ליאל הגיעה אלי והחלטנו לעצב שלושה לוקים מאוד שונים אבל מאוד שומרים על אותו קו בגדול. היה לה מאוד מאוד חשוב לא להיראות מחופשת ולהישאר נאמנה לעצמה. הלכנו על קו סופר קלאסי- השמלה הראשונה שמלה שהיא כולה בנויה על מחוך מבד לבן שהקישוט היחיד של היחידי של השמלה הזאת אלו הם קווי מתאר של הגוף של ליאל, ולאורך כל השמלה יש חתכים במקומות נורא מחמיאים״.

ליאל אלי (צילום: חיים אפריאט)
ליאל אלי (צילום: חיים אפריאט)

לגבי הלוק השני סיפרה טל מדינה ״השמלה השניה גם כן בגזרת מחוך עם טוויסט יותר של מסיבה תחרת סולטיס עם חרוזים שקפקפים עדינים, בסיס שהוא פודרה בעצם והתחרה עצמה לבנה ככה שנוצר איזה שהוא אפקט של צבע שהוא לא כל כך ברור ומאוד מאוד יפה ומחמיא ברחבת ריקודים ובחושך.״ 

על השמלה השלישית סיפרה שהיא שמלה של מסיבה ״משוחררת, הרבה יותר קלילה הכל מבד משי לבן עם שסעים, גב פתוח שהתכשיט היחידי של השמלה השלישית הוא תכשיט גב בעצם שיורד מהצוואר לאורך כל הגב עד הסוף המחשוף גב״. נשמע מושלם ואנחנו סקרניות לראות את הלוקים להמשך הערב.

עם שיער גלי מרשים וחיוך מקסים, ליאל הדגימה את הסגנון האופנתי והביטחון העצמי שהפכו אותה לחביבה על קהל המעריצים הנלהב שלה. לא פלא שהתצלומים של הכלה הזוהרת יהפכו תוך זמן קצר לוויראליים.

ההשראה מאחורי הלוק היה שילוב מנצח של נשיות רכה וענווה, עם נוכחות חזקה וחלומית במיוחד, שיקרין על ליאל באחד הרגעים המרגשים והמכוננים בחייה החדשים לצידו של בעלה שי.