המותג המוביל מונליזבת' (MonaLizabeth), פרי יצירתה של המעצבת אליזבת בראון, שוב מוכיח את מעמדו בצמרת עולם האופנה הישראלי. הפעם, בשיתוף פעולה מסעיר עם הסטייליסט המוכשר איתי בצלאלי, המותג יצר לוק מדהים במיוחד עבור כוכבת ״רוקדים עם כוכבים״ נטע ברזילי, שהבוקר השיקה שיר חדש. 

נטע ברזילי (צילום: ערן לוי)
נטע ברזילי (צילום: ערן לוי)

השמלה המרשימה, שעוצבה בהתאמה אישית לנטע, היא הכוכבת האמיתית בקליפ החדש לסינגל "הכל עליי" ובתמונת הקאבר של אלבומה החדש והמסקרן. זוהי יצירת אמנות אופנתית שמשלבת יוקרה, תשוקה וחדשנות.

פרטי העיצוב המרהיבים

השמלה עשויה מבד טפטה משי אדום יוקרתי, המעניק מראה מלכותי ומבריק, ותחרה עבודת יד מדוקדקת המוסיפה נגיעה רומנטית ואומנותית. הסגנון הוא מעין שילוב מושלם של אלגנטיות ספרדית וחושניות מודרנית. כל תפר ופרט בשמלה עוצבו במיוחד עבור נטע, מה שמעניק לה ייחודיות מוחלטת.

נטע ברזילי (צילום: ערן לוי)
נטע ברזילי (צילום: ערן לוי)

השילוב המנצח של הטפטה האדומה הנועזת עם התחרה העדינה יוצר ניגוד מרתק שמדגיש את הכריזמה הייחודית של נטע. זוהי לא רק שמלה; זוהי הצהרת אופנה שמגלמת את המפגש המושלם בין אופנת עילית, אמנות ומוזיקה.

אליזבת בראון חושפת מאחורי הקלעים

המעצבת המוערכת שיתפה אותנו בתובנות מרתקות על תהליך היצירה: "העבודה עם איתי ונטע הייתה מסע יצירתי מרגש ומאתגר. הסינרגיה בין הראייה האופנתית הייחודית של איתי והאנרגיה הכובשת של נטע אפשרה לנו ליצור שמלה שהיא הרבה מעבר לבגד יוקרתי – היא ביטוי אמיתי לחזון האמנותי של נטע." 

בראון הוסיפה: "האתגר היה עצום – יצרנו את הלוק המושלם הזה בתוך יום וחצי בלבד, מהמדידה הראשונית ועד לתוצאה הסופית שנראית בקליפ. הניסיון המשותף שלנו מפרויקטים קודמים היה קריטי להצלחה, ואפשר לנו לשמור על רמת מקצועיות ודיוק בלתי מתפשרת גם תחת לחץ זמנים אינטנסיבי."

נטע ברזילי (צילום: ערן לוי)
נטע ברזילי (צילום: ערן לוי)

צילום התמונות לסינגל נעשה על ידי ערן לוי, שהצליח לתפוס את הרגעים המושלמים. הסטיילינג המדויק היה באחריותו של איתי בצלאלי, שהוסיף את הנגיעות האחרונות ללוק המושלם. ערן ישראלי היה אמון על האיפור המרהיב, ואור צעירי יצר את עיצוב השיער שהשלים את המראה הכולל.

שיתוף הפעולה בין מונליזבת', איתי בצלאלי ונטע ברזילי מוכיח שוב כי האופנה הישראלית ממשיכה לפרוץ גבולות ולהציב סטנדרטים חדשים של יצירתיות וחדשנות. אנו כבר מצפים לראות את היצירות הבאות שיצאו תחת ידיה המוכשרות של אליזבת בראון ומותג מונליזבת'.