פראדה מציגים את לונה רוסה אושן לה פרפיום Luna Rossa Ocean Le Parfum, בושם עוצמתי חדש, מפתה ושובה לב. יצירת מופת ריחנית שנולדה מהמטריאליזם האוונגרדי והחדשני של סדרת Luna Rossa.
מחיר מומלץ: 469 שקלים. 

פראדה לונה רוסה אושן- בושם לגבר (צילום: יחצ)
פראדה לונה רוסה אושן- בושם לגבר (צילום: יחצ)

מותג השיער המקצועי L'OREAL PROFESSIONNEL משיק לקיץ 2024: סדרת טיפוח לשיקום ובנייה מחדש של שיער פגום: Absolut Repair Molecular הסדרה החדשה, בעלת הפטנט הרשום 'בונדר פפטידים', מאפשרת שיקום יעיל באמצעות פורמולה המסוגלת לחדור את מבנה השיערה ולשקמה. התוצאה: שיקום נזק של שנתיים בשימוש אחד. לסדרה 4 מוצרים: שמפו, סרום נשטף, מסכה ללא שטיפה וסרום טרום טיפול במספרה בלבד.
מחיר מומלץ: 184.90-159.90 שקלים. 

לוריאל פרופסיונל אבסולוט ריפייר מלקולר   (צילום: יחצ)
לוריאל פרופסיונל אבסולוט ריפייר מלקולר (צילום: יחצ)

סומק לומינוס סילק גלואו בלאש הזוהר האיקוני של ארמני, מתעצם עכשיו עם סומק זוהר וססגוני. עם פורמולה במרקם רך ומשיי, הוא מעניק את המינון המושלם של צבע זוהר ללחיים, בשילוב עם הזוהר הטבעי של LUMINOUS SILK. בתשעה גוונים המייפים את העור, הסומק LUMINOUS SILK GLOW BLUSH תורם היבט חדש וססגוני של זוהר לסדרת LUMINOUS SILK.
מחיר מומלץ: 219 שקלים. 

ארמני ביוטי סומק לומינוס סילק (צילום: יחצ חול)
ארמני ביוטי סומק לומינוס סילק (צילום: יחצ חול)

רשת אפריל משיקה בבלעדיות את הבושם החדש לגבר H24 Herbes Vives מבית האופנה Hermès. מי שאחראית על יצירת הבושם היא הבשמית האגדית של בית הרמס כריסטין נאג'ל. H24 Herbes Vives הינו ניחוח שמתאים לגבר המודרני שנמצא בתנועה, הוא בוטני, צבעו עשבי וירוק והוא מאופיין בתווים של אגס טרי, פטרוזיליה, מנטה ועשבי תיבול עם שילוב של תווים מתכתיים המזכירים ברזל חם.
מחיר מומלץ: 580-440 שקלים. 

HERBES VIVES (צילום: יחצ חול)
HERBES VIVES (צילום: יחצ חול)

מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK מארה"ב, הנחשב למוביל בקרב מעצבי השיער בהוליווד,  משיק  סדרה  חדשה למראה שיער מלא, בעל נפח ומחזק את סיב השיערה:  HASK Biotin Boost.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים. 

האסק סדרת ביוטין לנפח בשיער (צילום: יחצ)
האסק סדרת ביוטין לנפח בשיער (צילום: יחצ)

SILKY FILTER CLEAR, תכשיר בעל פעילות הגנה משולבת הכוללת: פריימר בטכנולוגיה מתקדמת, מקדם הגנה SPF50 ורכיבי אנטי-אייג'ינג עוצמתיים. בעל מרקם קטיפתי שנספג במהירות, אינו מותיר מגע שמנוני על העור, מחליק ומעדן את העור, ומעניק לו מראה אחיד וחלק. חוה זינגבוים.
מחיר מומלץ: 295 שקלים. 

חוה זינגבוים, סילקי פילטר (צילום: משה איבון)
חוה זינגבוים, סילקי פילטר (צילום: משה איבון)

אולפלקס מותג הפרימיום לטיפוח ועיצוב השיער, המיובא ומשווק בישראל ע"י חברת ג'י קוסמטיקס משיק סרום לשיקום הגבות, ולמראה מלא ומוגדר. באולפלקס מבטיחים תוצאות נראות לעין בתוך 4 שבועות בלבד.
מחיר מומלץ: 399-359 שקלים. 

סרום לגבות מבית אולפלקס (צילום: יחצ חול)
סרום לגבות מבית אולפלקס (צילום: יחצ חול)

לכבוד סוף שנת הלימודים Laline משיקה קולקציה חדשה - Warm Vanilla לחוויה מרעננת חושים. הקולקציה הינה קומפוזיציה פרחונית של וניל מתקתק מיערות טרופים רחוקים, המשתלב באיזון מופלא עם ניחוחות רומנטיים של פרחי פרזיה ומגנוליה. הקולקציה כוללת: קצף אמבט וגוף, קרם גוף, קרם ידיים, קרם קצפת לגוף, סבון לגוף, קרם סופלה אבן ריחנית לרכב, תיקי רחצה במגוון גדלים ודגמים, תיקי קש ועוד.
מחיר מומלץ: 599.40-24.90 שקלים. 

ללין - מארז גוף עשיר סוף שנה (צילום: my social)
ללין - מארז גוף עשיר סוף שנה (צילום: my social)

חברת האיפור הבינלאומית IL MAKIAGE משיקה: COLOR BOSS - קולקציית צלליות, הכוללות פיגמנטים עשירים רב-ממדיים, מרקם חלק ועמידות הנשארת לאורך זמן הסדרה כוללת 12 גוונים חדשים לצלליות העשירות בפיגמנט, בעלות טקסטורה היברידית חדשנית אשר משלבת את כל היתרונות של מרקם פודרה, קרם ונוזל במוצר אחד.
מחיר מומלץ: 139 שקלים. 

קולקציית צלליות  (צילום: אור צרפתי)
קולקציית צלליות (צילום: אור צרפתי)