ריטה אורה שוב הוכיחה מדוע היא נחשבת לאחת הכוכבות הנועזות והמסקרנות בתעשיית הבידור. הזמרת הבריטית בת ה-33 הצליחה למשוך את כל תשומת הלב אליה בהופעה הבלעדית של Girls Aloud ב-O2 שפרד'ס בוש אמפייר, כשהגיעה בשמלת מקסי שקופה ונוצצת - ללא חזייה. המראה הנועז והזוהר של אורה לא רק הדגיש את ביטחונה העצמי, אלא גם סימן את תחילתו של ערב בלתי נשכח שכלל דמעות, אופנה מרהיבה, והתאחדות מרגשת של אחת מלהקות הבנות האהובות ביותר בבריטניה.

הזמרת הבריטית הציגה מראה מרהיב כהרגלה, כשהבליטה את קימוריה בשמלת הזהב הנוצצת. השמלה השקופה הותירה מעט מאוד לדמיון וחשפה את הלבוש התחתון שלה. אורה שילבה את המראה עם מגפיים שחורים. כוכבת הפופ הקרינה ביטחון במראה הנועז, כשהיא מציגה מספר פוזות לפני שנכנסה ליהנות מההופעה. היא השלימה את המראה עם שפתון אדום ושיער גלי שנפל על גבה.

ריטה אורה (צילום :אינסטגרם)

מוקדם יותר בערב, אורה הגיעה בכניסה מרשימה עם משקפי שמש אדומים גדולים, תיק עור שחור מסומרר ומעיל גמל עם פרנזים. במהלך ההופעה, היא נצפתה ברגע מרגש כשמחתה דמעות במהלך מחווה לחברת הלהקה המנוחה שרה הרדינג, שנפטרה מסרטן השד בספטמבר 2021.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎RITA ORA‎‏ (@‏‎ritaora‎‏)‎‏

הזמרת הגיעה להופעה בליווי בעלה, הבמאי טאיקה וואיטיטי (48), שנצפה מנחם אותה ומלטף את זרועה. בין הכוכבים הנוספים שנכחו באירוע: אשלי רוברטס (42) שהציגה בטן שזופה בחולצה פוקסיה ומכנסיים אדומים בגזרה גבוהה, דניס ואן אוטן (50) הרשימה בשמלת מיני שחורה וז'קט תואם, ריילן קלארק בלט במראה שחור עם מכנסיים בגוון כתום פסטלי, גרהם נורטון בחר בחולצה מודפסת וג'ינס ואמי דאודן (33) זהרה במערכת ורודה עם טופ קצר וחצאית בגזרת בת הים.

Girls Aloud הדהימו את הקהל בהופעה תוססת כשהלהקה האייקונית מהעשור הקודם התאחדה לסיבוב הופעות.