מותג אופנת התינוקות והילדים מיננה, יצא בשיתוף פעולה מפתיע עם הדוגמנית בר זומר. במסגרתו, השניים הוציאו קולקציית קפסולה בשם Sunny Resort. זה פעם ראשונה שזומר, שמזוהה עם תחום הלייף סטייל, לוקחת חלק פעיל בעיצוב קולקציית אופנה.

הקולקציה כוללת פריטי לבוש ואביזרים לקיץ, כולם, בהתאם לערכיםשל המותג, משלבים בין טרנדיות ונוחות. 

את הקולקציה עצבה זומר עוד בתקופת ההיריון, ולאורך תהליך היצירה היא עבדה עם צוות המעצבות של מיננה. לקחה חלק פעיל בבחירת הגזרות והבדים, כדי שהקולקציה תתאים לערכים שלה.

בר זומר למיננה (צילום: טל זליקוביץ')
בר זומר למיננה (צילום: טל זליקוביץ')

הקונספט שהכתיב את הקולקציה, לפי מיננה, מגיע מעולמות של חופש ומרחבים. הקולקציה מאופיינת בצבעי גלידה, גזרות על זמניות וטאץ של וינטג'. תמצאו בקולקציה: אוברולים, סטים , בגדי ים ופריטי קרושה, לצד אביזרים משלימים כגון תיק ים, כובעים, משקפי שמש ומגבת חוף. 

"הפרויקט הזה הוא שיקוף מדויק של הטעם שלי באופנת ילדים, והמחויבות של מיננה לאיכות, חדשנות ונוחות", אמרה בר זומר והוסיפה – "הקולקציה מגלמת כל מה שאני אוהבת - עיצובים טרנדים ונוחים, בגוונים רכים ובדים איכותיים ונוחים כאחד. תהליך היצירה היה מהנה, מוקפד ויצירתי. כאמא בעצמי, אני יודעת כמה זה כיף להלביש את הקטנים בפריטים מלאי סטייל ואיכותיים וקולקציית Sunny Resort מספקת בדיוק את זה".

קולקציית קיץ, מיננה (צילום: טל זליקוביץ')
קולקציית קיץ, מיננה (צילום: טל זליקוביץ')

קרן לוי שוהם, מנכ"לית מיננה, הוסיפה: "החיבור עם בר היה טבעי ולא לחינם התקבלה תוצאה שכולנו גאים בה מאוד. בר שלאחרונה הפכה לאם, מגלמת באופן אבסולוטי ערכים של איכות, חדשנות, סטייל ונוחות הבאים לידי ביטוי בקולקציית הקפסולה המדוברת".

טווח מחירים: 49.90-149.90 שקל.