מי אמר שרק בג'ונגל צריך לשרוד? דניאל ציוני, הכוכב שכבש את לבנו ב'הישרדות', מוכיח שגם בביצה הישראלית יש מה לשפר. בפינה החדשה והעוקצנית שלו, ציוני לוקח את כישורי ההישרדות שלו ומיישם אותם על עולם האופנה של הסלבס. הפעם, תחת זכוכית המגדלת: כוכבת 'המירוץ למיליון' שהפכה את השטיח האדום לשדה קרב של סטייל. האם היא תצליח לשרוד את הביקורת הנוקבת של ציוני, או שמא תמצא את עצמה מודחת ממסלול האופנה?

״לשרוד איתו״: דניאל ציוני בביקורת אופנה על רותם רביבו (צילום :פרטי)

העונה החדשה של המירוץ למיליון עלתה השבוע בקשת 12 ואין ספק שהצליחה לעשות רעש עם שלל ליהוקים מדויקים ומפתיעים. כיאה לתכנית דנדשה התרחשה קודם לכן השקה בה הגיעו המתמודדים לבושים עפ״י הצבע שלהם בתכנית. מה אומר ומה אגיד? אחרי יובש בביצה, רותם רביבו מהצמד הכתום נפלה לי לידיים כמו תפוז בשל.

עמית חן ורותם רביבו (מימין לשמאל) (צילום: רגב זרקה)
עמית חן ורותם רביבו (מימין לשמאל) (צילום: רגב זרקה)

אלוהים ואני מסתכלים על התמונה ותוהים- הכיצד? גם פרחים, גם גזרה מיושנת, וגם אנמיות באקססוריז. חיימי, כיאה לכוכבת חדשה את צריכה לנצל נכון את דקות התהילה כי השעון מתקתק ואיתו הקליקים במצלמה שתופסים אותך במבוכה כה רבה.
עפתי על הצבע הכתום נועז שמשתלב לי עם שמחת החיים התוססת שלך אבל מה עם איזו שמלה שתדגיש את הנתונים ההורסים והטבעיים שלך?

בד שהוא קצת יותר נושם ונשפך, והייתי מאריך יותר בחלק התחתון וחד משמעית פותח טיפה ״רחמנא לצלן״ בחלק העליון.
תזכרי תמיד! החבר הכי טוב של הכתום הוא הזהב וכדי להקפיץ את המראה היית חייבת לשלב קצת תכשיטים כי בלעדיהם את קצת נראית כמו הגזר של סבא אליעזר.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MESHKI‎‏ (@‏‎meshki‎‏)‎‏

קיימת תופעה להגיד כן לכל שת״פ שמוצע אז רגע לפני תעשי חושבים ותחשבי מי משרת את מי- זאת לא חוצפה, להפך זאת גדולה.
שלא תגידי שאני בא ברע הנה אני חושף, את הפייבוריטית שלי! תיקחי את כל הטיפים שלי ותתחילי ליישם כי העיניים שלי נמצאות בכל מקום ואני מקווה שלהבא לא תביאי לי חום.