טרנד חדש מכה גלים בעולם האופנה, ומעורר סערה ברשתות החברתיות. ביקיני ה'חיתול', כפי שכונה בפי מבקריו, הוא הטרנד החם - והשנוי במחלוקת - של הקיץ. עם תחתוני G-string אלסטיים בצורת משולש, הסגנון החדש מושך תשומת לב רבה, אך גם ביקורת נוקבת. האם מדובר בחידוש אופנתי מרענן או בטעות אסתטית? צללנו לעומק הטרנד המדובר כדי לגלות מה עומד מאחוריו, ומדוע הוא מעורר כל כך הרבה רגשות עזים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Tammy ‎‏ (@‏‎tammyhembrow‎‏)‎‏

משפיעניות אוסטרליות מעוררות סערה ברשת עם טרנד ביקיני חדש. כוכבות רשתות חברתיות מובילות נצפו לאחרונה מציגות את גופן בבגדי ים חושפניים במיוחד, המורכבים מתחתוני G-string אלסטיים בצורת משולש. רבים טוענים כי הם נראים כמו חיתול או תחתונים חד-פעמיים שלובשים בזמן שיזוף בהתזה.

מלכת יופי אוסטרלית ידועה, אף היא הציגה לאחרונה את גופה הרזה להפליא ברשתות החברתיות בגרסת מנומר חושפנית של הטרנד. עם זאת, מעריצים רבים מיהרו להגיב בתגובות שליליות, בטענה שתחתוני הביקיני המוזרים אינם מחמיאים. "זה בגד הים הכי לא מחמיא שראיתי אי פעם", כתב אחד הגולשים. "התחתונים האלה מכוערים בטירוף", הסכים גולש נוסף.

סלבריטאית נוספת ספגה ביקורת מצד מעריציה על ההופעה החושפנית שלה בביקיני, כאשר אחד המגיבים כתב: "הביקיני הזה נראה כמו הלבשה תחתונה". בינתיים, כוכבת אחרת אימצה את הטרנד בהתלהבות, כשלבשה כמה צבעים שונים של סגנון בגד הים הזה במהלך ירח הדבש שלה באיי המלדיביים עם ארוסה, שחקן כדורגל שוויצרי מפורסם.

ב׳דיילי מייל׳ הבריטי נכתב כי סטייליסטית מוכרת של סלבס, העובדת עם שמות גדולים בתעשייה, התייחסה לנושא ואמרה שסגנון הביקיני הזה מחמיא באמת רק לסוג גוף אחד. "זה נהדר על דוגמניות עם גוף מעוצב להפליא. אם את מחוטבת בצורה קיצונית, זה בסדר", היא הסבירה. לדבריה, כשמדובר בבגדי ים, במיוחד ככל שמתבגרים, סגנונות מכוסים יותר עם גזרה שיקית יכולים להיות סקסיים יותר מהטרנדים החושפניים ביותר. "אני חושבת שככל שאת מתבגרת, את מתחילה להרגיש 'אני לא צריכה ללבוש את ביקיני החיתול כדי להיראות סקסית'", היא אומרת. "אני יכולה ללבוש בגד ים שלם יפה ועדיין להיות כמו, 'היי, אני יותר חמה מהבחורה שלובשת את ביקיני החיתול'."

הטרנד הזה מגיע מיד לאחר שטרנד מפתיע נוסף עלה לאחרונה בשבוע בגדי הים של מיאמי 2024. מעצבים שואבים השראה מאופנת שנות ה-90 ויוצרים כעת ביקיני עם פרחי רוזטה, תוך שימוש בקישוט הפופולרי בצורת פרח. מותגים מבוקשים בחרו להדגיש את הפרח הזה. פרטי הרוזטה מוסיפים אלמנט תלת-ממדי ונגיעה נשית לבגדי ים, מה שהופך את הפריטים של העונה הזו לרומנטיים אך נועזים.

תצוגת אופנה אחת בחרה לאמץ את הטרנד בצורה מעודנת על ידי הצמדת רוזטות לבנות לסט ביקיני ללא כתפיות - אך מעצב אחר הלך על זה עד הסוף ועיצב חזיות ביקיני מחוטות מרוזטות זעירות שנועדו לכסות רק את הפטמות של הלובשת.

בעוד מותגי אופנה רבים משדרגים סגנונות Y2K, תעשיית בגדי הים בחרה לדלג על משולשים בצבעי ניאון בוהקים לטובת הטרנד האלגנטי יותר - אך איכשהו יותר סקנדלי. דוגמנית צעדה בתצוגה כשהיא לובשת ביקיני סרוג ורוד עם רוזטות זעירות בתור חזייה. המעצב הציג גם ביקיני ג'ינס דו-גוני, כאשר כוס חזייה אחת הורכבה מרוזטה בעוד השנייה הייתה משולש פשוט.