בעולם התזזיתי של תל אביב, לפעמים כל מה שאנחנו צריכים הוא רגע של שקט ופינוק. בדיוק בשביל זה גילינו עבורכם פנינה קטנה ומפתיעה - ספא L'Occitane, השוכן בתוך חנות הדגל המעוצבת של המותג בעזריאלי שרונה.

מרגע שנכנסים למתחם הספא, מרגישים כאילו נחתנו היישר בלב פרובאנס. הניחוחות המשכרים של לבנדר ושיאה ממלאים את האוויר, והאווירה הרגועה מנתקת אותנו מיד מהמולת העיר הסואנת בחוץ. הצוות המקצועי והמסור מקבל את פנינו בחיוך חם, מוכן להתאים לנו את הטיפול המושלם.

ספא ל'אוקסיטן (צילום: אלעד גוטמן)
ספא ל'אוקסיטן (צילום: אלעד גוטמן)

בין מגוון הטיפולים המוצעים, קשה היה לנו לבחור, אבל לבסוף התפתינו לחוויית ה"Sleep & Reset" - עיסוי גוף ייחודי שמבטיח לא רק פינוק מיידי, אלא גם שינה טובה יותר בלילה. במשך 90 דקות מענגות, הרגשנו כיצד כל שריר בגופנו משתחרר, והמתח שהצטבר נמוג כלא היה.

מה שהפתיע אותנו במיוחד היה השילוב המושלם בין הטכניקות המסורתיות לבין החדשנות של מוצרי L'Occitane. המטפלת השתמשה במוצרים מסדרת השינה של המותג, שהותירו את עורנו רך ומבושם בניחוח מרגיע. לאחר הטיפול, הוזמנו לשבת באזור המנוחה ולהתרענן עם תה צמחים מקומי. זה היה הזמן המושלם לעכל את החוויה ולהתכונן בעדינות לחזרה אל המציאות.

ספא ל'אוקסיטן  (צילום: אלעד גוטמן)
ספא ל'אוקסיטן (צילום: אלעד גוטמן)

אם גם אתם מחפשים מפלט קסום מחיי היומיום, ספא L'Occitane הוא בהחלט מקום שכדאי לבקר בו. המחירים הם סבירים באופן יחסי (הטיפול שלנו עלה 470 שקלים ל-90 דקות), אבל התחושה היא של חוויה יוקרתית ששווה כל שקל. 

טיפ קטן: אם אתם מתכננים ביקור, כדאי להצטרף למועדון הלקוחות שלהם. חברי המועדון נהנים מהנחה של 10% על כל הטיפולים לאורך השנה, ו-20% בחודש יום ההולדת. 

ספא ל'אוקסיטן (צילום: יחצ חול)
ספא ל'אוקסיטן (צילום: יחצ חול)

בעולם שבו הזמן הוא המצרך היקר ביותר, ספא L'Occitane מציע הזדמנות נדירה להאט את הקצב ולהתמסר לרגעים של טיפוח עצמי אמיתי. זו לא סתם עוד חוויית ספא - זו הפוגה קסומה שמביאה את הקסם של דרום צרפת היישר אל לב תל אביב.

בין הטיפולים שמציע הספא של ל'אוקסיטן:

פילינג ועטיפת גוף עם חמאת שיאה-  טיפול אנרגטי מרענן להמרצת הגוף והנפש- פילינג יסודי ועטיפה מחדשת חמאת שיאה.
מחיר מומלץ: 470 שקלים ל-90 דקות.

טיפול פנים אנטי אייג’ינג דיווין– עם מוצרי סדרת הדגל דיווין אימורטל, המשלב זוהר עם נעורים ומחזיר לעור הפנים את הזוהר והמיצוק הטבעי שלו.
מחיר מומלץ: 499 שקלים ל- 90 דקות.

עיסוי גוף Sleep&Reset- עיסוי גוף ייחודי לל'אוקסיטן הפועל להתחדשות והרמוניה של גוף ונפש, מכין את הגוף ועור הפנים לשינה טובה ומיטיבה.
מחיר מומלץ: 470 שקלים ל-90 דקות.

עיסוי גוף אבנים חמות חמאת שיאה - טיפול גוף מפנק עם חמאת שיאה עשירה ומזינה, עטיפה חמימה של מגע עדין, אבנים חמות ושמנים ארומטיים.
מחיר מומלץ: 470 שקלים ל-90 דקות

טיפול פנים - טיפול פנים קלאסי בהתאמה אישית. טיפול כולל ניקוי פנים והכנת העור ע"י פילינג, החדרת לחויות והזנת העור במרכיבים החיוניים לבריאות וחיוניות העור, מסכה ועיסוי פנים מפנק ומרגיע (לא כולל ניקוי עמוק). סוגי הטיפולים: CEDRAT טיפול הדגל לגברים, Reset לטיפול בעור עייף וחסר חיוניות, Reine Blanche להענקת זוהר וגוון עור אחיד ועוד.
מחיר מומלץ: 360 שקלים ל-60 דקות/ 470 שקלים ל-90 דקות.

כתובת: מנחם בגין 121, עזריאלי שרונה, תל אביב