כמה פעמים מצאתן את עצמכן מבזבזות יום שלם במספרה, ממתינות אינסוף שעות לצבע שיתפתח? נשים רבות מוצאות עצמן "שורפות" ימים שלמים רק כדי לחדש את צבע שיערן. אבל מה אם נאמר לך שיש דרך לקבל תוצאות מקצועיות ומרהיבות ב-10 דקות בלבד? EspressoTime, מותג צבעי השיער האיטלקי החדשני, מביא לישראל בשורה מהפכנית שעומדת לשנות את כל מה שחשבת על צביעת שיער.

צבע בשיער (צילום: אינגאימג)
צבע בשיער (צילום: אינגאימג)

עולם צביעת השיער עובר מהפכה של ממש עם הגעתו של EspressoTime לישראל. מותג צבעי השיער הטבעוני החדשני הזה מציע פתרון מהיר ויעיל לצביעת שיער, תוך שמירה על ערכים של טבעיות וידידותיות לסביבה. 

EspressoTime מביא בשורה חדשה לעולם הטיפוח: צבעי שיער המבוססים על חומרים טבעיים, המעניקים כיסוי מלא ומראה טבעי בזמן שיא של 10 דקות בלבד. המותג, שפותח במעבדות המתקדמות של חברת H.S.A באיטליה, מציע נוסחה ייחודית המשלבת יעילות מרבית עם עקרונות של טיפוח טבעי.

מותג צבעי השיער הטבעוני EspressoTime (צילום: יחצ חול)
מותג צבעי השיער הטבעוני EspressoTime (צילום: יחצ חול)

הטכנולוגיה החדשנית מאחורי EspressoTime מאפשרת כיסוי מושלם גם לשיער לבן וארוך, תוך שימוש בכמות כפולה של פיגמנטים לצבע עמיד שאינו דוהה לאורך זמן. יתרה מכך, הסדרה מכילה מעל ל-50% רכיבים טבעיים, המעניקים לשיער ברק טבעי ומגע נעים, ללא שימוש ברעלים מזיקים.

בין הרכיבים הייחודיים של EspressoTime ניתן למצוא קפה ירוק מותסס, עשיר בקפאין המעודד מיקרו-סירקולציה של הקרקפת ומחזק את השיער. בנוסף, הנוסחה כוללת שורש ג'ינסנג, המכיל נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים החיוניים לחיזוק הקרקפת ושורשי השיער.

מותג צבעי השיער הטבעוני EspressoTime (צילום: יחצ חול)
מותג צבעי השיער הטבעוני EspressoTime (צילום: יחצ חול)

המותג מציע מגוון רחב של 20 גוונים בסיסיים, המאפשרים יצירת עשרות שילובי צבעים מרהיבים. צבעי EspressoTime זמינים במספרות מובחרות ברחבי הארץ, מה שמבטיח טיפול מקצועי ותוצאות מרשימות. חשוב לציין כי מדובר במותג ידידותי לטבע ולבעלי החיים. הצבעים אינם מכילים חומרים מן החי, מה שהופך אותם ל-Vegan Friendly. יתרה מכך, המותג מאושר על ידי משרד הבריאות.

EspressoTime מיובא לישראל באופן בלעדי על ידי חברת לי השקעות, בבעלות יניב שושן. החברה, מוכרת כיבואנית מובילה של מותגי טיפוח שיער בינלאומיים כגון ADDMINO-18, BaByliss PRO ו-label.m.