סבון מוצק על בסיס אורז Deep Foaming Rice Bar: הפתרון האולטימטיבי לניקוי יסודי והטיהור המרענן של עורך - סבון הפומינג העמוק ברוטב אורז. חוויית ניקוי מושלמת עם תחושת רוגע ונינוחות לעורך. הסבון מעוצב עם חומרים טבעיים, כולל אורז מקומי, המעניקים לו יכולת פילינג עדינה וניקוי עמוק משום סרבוחים ועוד. עשוי מאבקת אורז מבהירה, שעועית מותסס ייחודית של Mixsoon ותערובת צמחים מרגיעה כדי לספק לחות עשירה, חומרים מזינים ועור עור בריא יותר. ניתן לרכוש באתר גילטי.
מחיר מומלץ: 93 שקלים. 

סבון על בסיס אורז mixsoon (צילום: יחצ)
סבון על בסיס אורז mixsoon (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק קרם הגנה חדש לפנים מסוג BB עם מקדם הגנה SPF50+. הקרם בעל הגנה חזקה מהשמש עם טכנולגיית SynchroShield, המהווה צעיף מגן שהופך עוצמתי יותר בעת מגע עם מים או זיעה. בנוסף נעשה שימוש גם בטכנולוגיית ה- Quick Dry, המייבשת במהירות את הזיעה בכדי לשמור על מראה רענן. הקרם מגיע בחמישה גוונים.
מחיר מומלץ: 200 שקלים. 

Shiseido Sports BB Compact  (צילום: יחצ)
Shiseido Sports BB Compact (צילום: יחצ)

ורדינון ונעמן משיקים קולקציית קפסולה WILD ססגונית בהשראת מוטיבים אפריקאים. בקולקציה מגוון מצעים, שמיכות קיץ, מגבות חוף, חלוקים, כלי הגשה, צידניות, בקבוקי שתייה TO GO ועוד. המהדורה הקיצית Wild מציעה פריטים בצבעוניות רוויה ודרמטית לצד דגמים 'רגועים' יותר וסוחפת את הבית לאווירה הקסומה של הספארי והיערות האקזוטיים – מבלי לצאת מהבית.
טווח מחירים: 349.95-14.95 שקלים.  

נעמן קפסולה ויילד (צילום: תמי בר שי)
נעמן קפסולה ויילד (צילום: תמי בר שי)

111SKIN הוא מותג טיפוח יוקרתי בריטי שנוסד על ידי המנתח הפלסטי הנודע ד"ר יאניס, אשר יצר סרום מרפא על מנת לתת מענה למטופלות שלו אחרי ניתוחים פלסטיים. סרום הפנים הטיפולי בעל נוסחה הנלחמת בהזדקנות מתקדמת של העור ומסייעת בשיקום מואץ לאחר טראומה של טיפולים כירורגיים והזרקות. בין המוצרים: שמן רטינול יהלום שחור, בוסטר הבהרה, מסכת עיניים, מסכת פנים הידרוג׳ל להרמה ומיצוק ועוד. ניתן לרכוש באתר OH!GLOW.
טווח מחירים: 2699-299 שקלים. 

מסיכת עיניים יהלום שחור 811 skin (צילום: יחצ חול)
מסיכת עיניים יהלום שחור 811 skin (צילום: יחצ חול)

חטיבת היופי של איב סן לורן מציגה, PURE SHOTS פיור שוטס - CLEAN REBOOT קלין ריבוט סבון פנים מקציף, עמיד בפני החיים האורבניים, הראשון של המותג. מאתחל מחדש את עור הפנים למצב הטהור ביותר שלו, מסיר את כל הזיהומים הנגרמים לעור כתוצאה מהחיים האורבניים. הנקבוביות נקיות לעומקן; עודף סבום מאוזן. עור הפנים נקי יותר. חלק יותר. מעודן יותר.
מחיר מומלץ: 179 שקלים. 

YSL סבון פנים CLEAN REBOOT  (צילום: יחצ חול)
YSL סבון פנים CLEAN REBOOT (צילום: יחצ חול)

Daisy Wild של מארק ג'ייקובס מציג פרח חדש לקולקציה ומשדר רעננות שמזכירה זר פרחי בר ומשלב בתוכו תווים של לבלוב בננה, עם יסמין מעודן לצד וטיבר אגוזי. תווים אלה יוצרים ניחוח חדש וממכר שמייצג היטב את מהות הטבע וחושף את הנפש הצעירה והמשוחררת שלנו. בתוך הבקבוק, גבעולי פרחים מציצים החוצה, להמחשה נוספת של קסם הטבע.
מחיר מומלץ: 489 שקלים. 

Daisy Wild של מארק ג'ייקובס (צילום: יחצ)
Daisy Wild של מארק ג'ייקובס (צילום: יחצ)