זוכרים את הרגע ההוא ב-2016, כשכל העולם עמד בתור כדי להשיג זוג CREEPERS? ובכן, תתכוננו לחוות את הריגוש הזה מחדש. ריהאנה ופומה מפתיעים את עולם האופנה עם החזרה המרעישה של הסניקרס האייקוניים שהפכו לאובססיה עולמית. אבל הפעם, הם חוזרים עם טוויסט שיגרום לכם להתאהב בהם שוב, ואולי אפילו יותר. מה השתנה? מה נשאר? ולמה כולם כבר מדברים על זה? 

PUMA X FENTY CREEPERS (צילום: באדיבות המותג)
PUMA X FENTY CREEPERS (צילום: באדיבות המותג)

פומה וריהאנה מחדשים את שיתוף הפעולה המצליח שלהם, ומביאים איתם בשורה מרגשת לחובבי הסניקרס: החזרה המיוחלת של נעלי ה-CREEPERS האייקוניות. הפעם, הן מגיעות בגרסה מעודכנת ובצבעים שיגרמו לכם להתאהב מחדש.

הדגם החדש, Creeper Phatty, שומר על הקסם של העיצוב הקלאסי אך מוסיף לו טוויסט עכשווי ומרענן. הנעליים מגיעות בשני צבעים מרהיבים - שחור קלאסי ואדום לוהט, ומוצעות במהדורה מוגבלת במידות לנשים ולגברים כאחד.

מה דעתכם על הנעל החדשה? (צילום: באדיבות המותג)
מה דעתכם על הנעל החדשה? (צילום: באדיבות המותג)

אם אתם זוכרים את הטירוף שהיה סביב ההשקה הראשונה ב-2016, כשהנעליים נמכרו תוך 40 דקות בלבד וזכו בתואר "נעל השנה", תבינו למה כולם מדברים על ההשקה הזו. ההיסטוריה עומדת לחזור על עצמה, ואתם לא תרצו לפספס את ההזדמנות הזו.

מה שהופך את ה-Creeper Phatty למיוחדים כל כך הוא השילוב המנצח של קורדרוי וזמש רך, לצד הסולייה העבה והמפנקת שמעניקה לנעל את המראה הייחודי שלה. זהו מפגש מושלם בין רטרו למודרני, שיוסיף טאץ' אופנתי לכל הופעה.

ריהאנה בשיתוף פעולה עם פומה (צילום: באדיבות המותג)
ריהאנה בשיתוף פעולה עם פומה (צילום: באדיבות המותג)

אם אתם כבר משתוקקים לשים יד על זוג, תוכלו למצוא אותם בחנויות הדגל של PUMA בקניון רמת אביב או באתר FACTORY54.CO.IL. המחיר? 629.9 שקלים. הנעליים זמינות במידות 37.5-43, כך שיש אפשרות לכולם ליהנות מהטרנד החם הזה.

גם בשחור (צילום: באדיבות המותג)
גם בשחור (צילום: באדיבות המותג)

אז מה אתם אומרים? מוכנים לשדרג את הלוק שלכם עם הסניקרס הכי חמים של השנה? בסופו של דבר, ההחלטה היא אישית. בין אם תבחרו לרכוש את הנעליים או לא, אין ספק שההשקה הזו מסמנת רגע מעניין בעולם האופנה והסניקרס. נותר רק לצפות ולראות איך יגיב השוק ואיזו השפעה תהיה לקאמבק הזה על הטרנדים העתידיים בתעשייה.