כוכבות הכדורסל הבינלאומיות קייטלין קלארק וא'ג'ה וילסון הובילו את מצעד האופנה המרשים בסוף שבוע האול-סטאר של ליגת ה-WNBA בפניקס ביום חמישי. השחקניות הציגו מראות מעוצבים ומרהיבים על השטיח הכתום, כשהן משלבות פריטים יוקרתיים מהמותגים המובילים בעולם.

קייטלין קלארק (צילום: Alex Slitz/Getty Images)
קייטלין קלארק (צילום: Alex Slitz/Getty Images)

קייטלין קלארק, כוכבת אינדיאנה פיבר, בחרה בשמלה מיני שקופה למחצה מבית ארמני בגוון חול. השמלה, בעלת שרוולים ארוכים וגזרה צמודה, שילבה מחוך בעל מראה זורם עם שרוולים מעט מכווצים בקצוות. קלארק השלימה את המראה עם נעלי עקב מחודדות מבית ורסאצ'ה, המעוטרות בפפיון ועיטורי זהב, שהתאימו בצורה מושלמת לתיק היד שלה, גם הוא מבית המותג האיטלקי היוקרתי.

@wnba Caitlin, Caitlin, Caitlin The @Indiana Fever rookie sensation hit the carpet serving looks and breaking necks! WNBA Orange Carpet presented by @Bumble ♬ original sound - WNBA

בתחום התכשיטים, הכוכבת בחרה בפריטים נוצצים שהוסיפו ברק למראה הכולל. בין הפריטים היו צמידים ושרשרת מבית טיפאני, לצד עגילים עדינים מבית קרטייה.

א'ג'ה וילסון, שחקנית לאס וגאס אייסס, הפגינה סטייל מרשים משלה עם שמלה שחורה קצרה ושקופה, שהדגישה את קווי המתאר של גופה האתלטי.

א'ג'ה וילסון (צילום: Alex Slitz/Getty Images)
א'ג'ה וילסון (צילום: Alex Slitz/Getty Images)

קלארק הגיעה למרכז פוטפרינט במראה פשוט אך מתוחכם שכבש את לב המעריצים: חולצה לבנה מעוצבת בשילוב חצאית עור חומה. היא השלימה את המראה עם משקפי שמש אופנתיים ונעלי עקב אדומות, שהוסיפו נגיעה של צבע וגובה למראה הכולל.

המעריצים התלהבו מהבחירה האופנתית של קלארק, כשרבים מהם ציינו לשבח את יכולתה ליצור אימפקט משמעותי עם מראה פשוט יחסית. לאחר שקבוצת הפיבר שיתפה סרטון של קלארק ושחקניות האול-סטאר האחרות מדגמנות את הלוקים שלהן, רבים מיהרו לפרגן לכוכבת הצעירה בתגובות נלהבות.

הבחירה של קלארק מדגימה טרנד מוביל בעולם האופנה: השילוב בין פריטים בסיסיים ואלגנטיים ליצירת מראה מרשים. החולצה הלבנה המעוצבת מהווה בסיס מושלם, בעוד חצאית העור החומה מוסיפה טקסטורה ועניין. נעלי העקב האדומות הן הדובדבן שבקצפת, המוסיפות נגיעה של צבע ונועזות למראה כולו.

עבור חובבות אופנה ישראליות המחפשות השראה, המראה של קלארק מציע פתרון מושלם לקיץ הישראלי החם: פשוט, אלגנטי ומרשים. זו הוכחה נוספת לכך שלעתים, פחות הוא יותר בעולם האופנה, ושמראה מינימליסטי יכול להיות בעל אימפקט מקסימלי.

קייטלין קלארק (צילום: Alex Slitz/Getty Images)
קייטלין קלארק (צילום: Alex Slitz/Getty Images)

אין ספק שכוכבות ה-WNBA יודעות להרשים לא רק על המגרש, אלא גם בזירת האופנה. המראות המגוונים והמוקפדים שהן מציגות מהווים השראה לחובבות אופנה בכל העולם, ומדגישים את הקשר ההדוק בין עולם הספורט לעולם האופנה העכשווי.