בעולם הזוהר והאופנה, יום הולדת הוא תמיד סיבה למסיבה. אך כשמדובר בסופרמודל ג׳יזל בונדשן, החגיגה הופכת לאירוע מיוחד במינו. השנה, כשחגגה את יום הולדתה ה-44, גיזל בחרה לחלוק את הרגע המרגש עם האדם הקרוב לה ביותר - אחותה התאומה פטרישיה. הצצה נדירה זו לחייה הפרטיים של האייקון הברזילאית חושפת צד אינטימי ומשפחתי שלרוב נשאר מאחורי הקלעים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gisele Bündchen‎‏ (@‏‎gisele‎‏)‎‏

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט שיתפה מבט על החגיגות שחלקה עם תאומתה עבור 22.8 מיליון עוקביה באינסטגרם. בתמונה הראשונה בסדרה, היפהפיות הברזילאיות מחייכות כשגיזל יושבת לצד פטרישיה. "אסירת תודה לחגוג עוד שנה סביב השמש עם האחות הסופר שלי. תודה לכולם על כל האהבה ואיחולי יום ההולדת," כך נפתחה הכיתוב שלה. "מרגישה מבורכת להיות מוקפת בכל כך הרבה אהבה. מצפה למה שעוד לפנינו," היא כתבה, והוסיפה אימוג'י של ידיים מתפללות ולב אדום.

ג׳יזל בונדשן (צילום: אינסטגרם)
ג׳יזל בונדשן (צילום: אינסטגרם)

בתמונה, גיזל נראתה מדהימה כהרגלה, בחזיית ביקיני בצבע אדמה עם חיתוך עגול, כשהשיער הבלונדיני השובב שלה נופל בגלים על חזה. הוותיקה של מסלולי האופנה שיתפה גם תמונה של האחיות מכבות את הנרות על העוגות שלהן כשהן יושבות זו לצד זו.

תמונות נוספות כללו שולחן אוכל ערוך לחגיגות שלהן ותמונה טעימה של טראפלס השוקולד שלהן.

חגיגות יום ההולדת של ג׳יזל בונדשן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חגיגות יום ההולדת של ג׳יזל בונדשן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בשבוע שעבר, גרושתו של טום בריידי העלתה סרטון שבו היא הכינה את "החטיף הבריא האהוב על המשפחה שלה." "בדקו את החטיף הטעים והבריא האהוב על המשפחה שלי שגם עוזר לחזק את מערכת החיסון שלכם," היא פתחה את הכיתוב שלה לפני שחשפה את "המרכיב הסודי" שלה לג'לי סמבוק שחור.

חגיגות יום ההולדת של ג׳יזל בונדשן (צילום: אינסטגרם)
חגיגות יום ההולדת של ג׳יזל בונדשן (צילום: אינסטגרם)

מוקדם יותר החודש, גיזל נהנתה מחופשה בקוסטה ריקה עם החבר הלוהט שלה, מדריך הג'יו ג'יטסו חואקים ואלנטה. הזוג לווה על ידי ילדיה של גיזל, בנג'מין בן ה-14 וויויאן בת ה-11, אותם היא חולקת עם בעלה לשעבר בריידי.

כעת, עם זאת, הפצצה הברזילאית חזרה הביתה לפלורידה ונצפתה השבוע נהנית מהשגרה הרגילה שלה. גיזל וחואקים מעורבים רומנטית כבר למעלה משנה - אך היא הכחישה בתוקף שבגדה בטום איתו.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Gisele Bündchen‎‏ (@‏‎gisele‎‏)‎‏

"זה משהו שקורה להרבה נשים שמאשימים אותן כשיש להן את האומץ לעזוב מערכת יחסים לא בריאה ומתייגים אותן כבוגדות," היא אמרה לניו יורק טיימס בעת שעשתה יחסי ציבור לספר הבישול שלה. "כמובן, בשבילי, זה פשוט קצת מוגבר יותר."