מותג האופנה הוותיק SACK'S פתח פופ-אפ בנמל תל אביב במה שהיה בעבר חנות הדגל של קסטרו. המתחם, שנפתח לתקופה של 3 חודשים, משתרע על חלל בגודל של כ- 300 מטר. המקום עוצב באווירת ריזורט וחופשת הקיץ ויציע קולקציות מגוונות מהשנים האחרונות.

כדי לשמור על אטרקטיביות ולצייד אתכן בפריטים לחופשה הקרובה, הפופ-אפ שזכה לשם "CASA SACK'S" מציע פריטים בהנחות של עד 80%, ובגדול - מחיר פריט לא יעלה על סכום של 499 שקל. זאת הזדמנות נהדרת ליהנות מהפרינטים והצבעוניות השמחה של המותג, מבלי לקרוע את הכיס. יש בחנות, מגוון פריטי מאסט - החל מבגדי ים עם מפתח גב נמוך במחירים של פחות מ-200 שקלים, חצאיות בהו שיק מהממות ב-150 שקלים, שמלות נשפכות שמתאימות לכל מטרה ועוד. כמו כן, כל מי שמכורה לבגדי הבייסיק של המותג יכולה למצוא כאן מציאות.

SACK'S POP UP SALE, נמל תל אביב (צילום: אור גפן)
SACK'S POP UP SALE, נמל תל אביב (צילום: אור גפן)

מותג האופנה SACK'S הוקם בשנת 1984 על ידי רונית ואילן חלפון. המותג שהחל את דרכו במכירה בסיטונאות ולאחר מכן עם חנות ראשונה ומיתולוגית ברחוב דיזינגוף בשנות השמונים, הפך לרשת אופנה המונה כיום כ 14 חנויות בישראל וכ – 1,600 נקודות מכירה בחו"ל.

בשנת 2008 נכנסה בר חלפון ל SACK'S  והחלה להשתלב כמעצבת אחד מהקווים של המותג ועיצבה לצד רונית חלפון את הקולקציות השונות, אחרי 9 שנים הועבר השרביט לדור השני וכיום בר חלפון היא המעצבת הראשית של המותג בישראל, בעוד רונית חלפון אחראית על מלאכת העיצוב של הקולקציות הנמכרות בחו"ל. בשנת 2023 מונה עמית חלפון למנכ"ל החברה.

SACK'S  (צילום: עירד נצר)
SACK'S (צילום: עירד נצר)

עמית חלפון מנכ"ל SACK'S: הייתה לנו הזדמנות עסקית לצאת מנקודות המכירה שלנו בקניונים ולבוא למיקום אורבני בלב תל אביב. החלטנו לייצר חלל מיוחד בעיצוב ובחוויה ללקוחה ולהציע פריטי אופנה על זמניים במחירים נגישים לצרכן".

בר חלפון מעצבת ראשית SACK'S: "החלטנו לפתוח את הפופ אפ מתוך מחשבה עסקית ויצירתית, לצאת מהקניונים ולהגיע למיקום אורבני בנמל תל אביב. החלטו לייצר חלל אופנה מיוחד בעיצוב ובחוויה ללקוחה ולהציע פריטים על זמניים במחירים אטרקטיביים ללקוחה".

CASA SACK'S, בכניסה לנמל תל אביב.
פתוח כל ימות השבוע, כולל שישי ושבת בין השעות 09:30-22:00.