נטע אלחמיסטר לא עוצרת לרגע ועובר עליה קיץ עמוס. בזמן שהיא עדיין מתרגלת לחיים כאמא צעירה, אשתו של רמי גרשון ממשיכה לתחזק אימפריה כלכלית ומספר מותגים מצליחים שבבעלותה. רגע לפני שמכבי חיפה ובעלה מעלים הילוך בעונה החדשה, הדוגמנית הותקפה ברשת החברתיות שבה היא הפכה לכוכבת גדולה.

מלכת האינסטגרם שיתפה פוסט לוהט עם דגם מהמהדורה המיוחדת של ביקיני חדש מהקולקציה של 'בננהוט' – מותג בגדי הים שלה ושל נועה בני, הפעם בסגנון בת הים הקטנה. הפרטים והרקמות המושקעות גרמו למחיר לקפוץ. אם בעבר דגמים פרי יצירתה של אשת הכדורגל נעו בין 600 ל-700 שקלים, הדגם המדובר עולה לא פחות מ-1,400 שקלים, מה שגרם לעוקבות שלה לזעום על המחיר ולהביע את מורת רוחן.

"1,400 שקלים על תחתון וחזייה לים? לאן הגענו? והפרייאריות מזמינות", "כפרה, 70 אחוז מהאנשים בארץ בקושי סוגרים את החודש", "עם מחיר כזה תישארי איתו את יפה שלי", "תשאירי אותו לעצמך מותק. את הכסף עדיף לתרום לפני שנקנה את החרא הזה", נכתב בחלק מהתגובות שמילאו את החשבון של אלחמיסטר.

נטע לא התייחסה לביקורות אך שיתפה ש"עבודת היד שנעשתה פה זה משהו שמעולם לא עשינו. לייצר מוצר בפעם הראשונה בצורה כזאת, זה מרגש ולא מובן מאליו". הסיבה למחיר הגבוה היא כאמור בשל עבודת יד והשקעה. הייתן קונות?