הקיץ האחרון הביא איתו את שתי הפרידות הכי עצובות שידעה ספרד. עוד לפני שאלברו מוראטה ואליס קמפלו הודיעו על כך שהם מתגרשים, ג'סיקה גואיצ'ה ואקס ברצלונה מארק ברטרה היממו מיליונים כשהחליטו לפרק את מערכת היחסים הפוטוגנית שלהם.

מאז, הדוגמנית הספרדייה שיחררה קולקציית בגדי ים של המותג שלה בשיתוף "פלייבוי" והמשיכה להעלות תמונות פרובוקטיביות במיוחד. 

צפו בתמונות

מסתבר שתמונה אחת ששיתפה ג'סיקה לפני מספר ימים עברה את הגבול מבחינת שני מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, שחלקם החליטו לבקר אותה בחריפות. "הוא לא יחזור אלייך בחיים", הייתה אחת התגובות הצורמות שכתבו לה על גבי תמונה שהעלתה כשהעא שוכבת על גבה ללא תחתונים כאשר איבר המין שלה מופנה אל עבר המצלמה ורק כף הרגל שלה מסתירה אותו.

היפייפיה בת ה-27 הצליחה לעורר סערה בקרב אלפי המגיבים שכתבו ש"ההתנהגות המוגזמת והצילומים הפרובוקטיביים הן לא הדרך לחזור ללבו של ברטרה". 

אחת העוקבות אף הוסיפה: "זה עבר כל גבול, להצטלם בלי תחתונים עם איבר המין שלך על המסך שלי? זה כבר מוגזם, עברת על כל הכללים!".

אלה שהחליטו להגן על אשת הכדורגלן לשעבר נתנו קונטרה: "מי אמר שהיא בכלל רוצה לחזור אליו? להזכירכם היא זו שהחליטה להיפרד ממנו, אז שבו בשקט".

רק נזכיר שג'סיקה עשתה קריירה מהגוף שלה ומבגדי הים הלוהטים בעיצובה, לכל המבולבלים שעדיין לא הבינו שזה התוכן שהיא מציגה עוד הרבה לפני שהכירה את הכדורגלן. האם הם יחזרו? ימים יגידו.

View this post on Instagram

A post shared by (@di0rvibe)