תלתלים יכולים להיות ברכה או קללה, תלוי איך מטפלים בהם. רואי דניאל, מעצב השיער שהפך לחביב הכוכבות הגדולות בישראל, יודע בדיוק איך להפוך כל סוג של תלתל ליצירת אמנות. בראיון מיוחד, דניאל פותח את ארגז הכלים המקצועי שלו וחושף עשרה טיפים חיוניים שיעזרו לכל בעלת שיער מתולתל להשיג את המראה המושלם. מגזירה נכונה ועד טיפים לסידור לאירועים, הנה כל מה שאתן צריכות לדעת כדי לשלוט בתלתלים שלכן:

רואי דניאל עיצוב שיער (צילום: זוהר שטרית)
רואי דניאל עיצוב שיער (צילום: זוהר שטרית)

1. לשליטה בשיער מתולתל ארוך חשוב מאוד לגזור בצורה מדויקות את הקצוות על מנת לתת אורך וסידור וכך השיער מתארך בצורה מהירה יותר לרוב מומלצת גזירה בצורת משולש, כך נראה השיער ארוך ומלא יותר.

2. לשיער מתולתל קצר מומלץ לתת קו אי סימטרי, היות והיא מעניקה מראה יותר אופנתי ומתאים לפנים עגולות מכוון שכך אורך הצוואר מתארך ונותן אשליה אופטית כי הפנים יותר חדות סימטרית.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Maty.‎‏ (@‏‎matymahera‎‏)‎‏

3. מומלץ להמעיט בחפיפות, ולהשתמש בשמפו ללא מלחים על מנת לא לפתוח את התלתל ולשמור על צורתו הטבעית. ההמלצה הגורפת היא לחפוף אחת לשבוע ובמידה ורוצים ריענון ממליץ לשטוף רק במים קרים.

4. לאחר החפיפה חשוב להשתמש בסרום על בסיס שמן על מנת לסגור את התלתל לצורה הטבעית.

5. במידה והשיער צבוע אני ממליץ תמיד להשתמש בצבע ללא אמוניה שישמור על השיער או לחילופין בשטיפה עדינה עם חמצן נמוך. חשוב לשלב חומרים להגנה על השיער ובזמן ההמתנה להקפיד על הזמנים (עד 35 דקות) על מנת שהשיער לא ייחלש או יישרף.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jhairie‎‏ (@‏‎jhairieciprian‎‏)‎‏

6. לגבי גוונים מומלץ לעשותם ללא נייר כסף בתלתלים על מנת לשמור על התלתל ולא לגרום לנזק בלתי הפיך.

7. לשיער מתולתל דק מומלץ לתת נפח על ידי שימוש במי מלח (גם כאשר השיער נקי אבל גם לא בסמוך לחפיפה). ריסוס על הקצוות והשורשים יעניק נפח ומראה טבעי.

8. פוני לא מתאים לכל אחת שיש לה שיער מתולתל, אבל למי שיתאים יכול לתת מראה צעיר וקליל יותר. לכן תמיד מומלץ לבדוק אם יתאים לפני הגזירה בתמונה או על ידי שימוש באפליקציה ייעודית לכך.

9. חשוב להשתמש במסכת שיער המיודעות לתלתלים ובכמות קטנה. בפעמים הראשונות כדאי לשלב אחת שבועיים ולראות את התוצאות, וכך גם לאחר צביעה. חשוב לזכור לא לשים על שורש, היות והמסכה מחלישה אותו וזה יפגע מאוד בנפח.

10. בסידור השיער לאירוע מומלץ לא להחליק לפני הסידור את השיער אלא לעצב על השיער הטבעי ולהשתמש במסלסלי שיער. יש לחזק את התסרוקת בעזרת ספריי חלש ומוס, וכך השיער ישמר לאורך האירוע. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Roy Daniel‎‏ (@‏‎roydaniel‎‏)‎‏

הטיפול בשיער מתולתל אינו צריך להיות משימה מורכבת. עם עשרת הטיפים האלה ממעצב השיער המוביל, כל אחת יכולה להפוך את תלתליה ליתרון אופנתי מרהיב. מגזירה נכונה, דרך שימוש מושכל במוצרים, ועד טכניקות סידור מקצועיות - אלה הכלים שיעזרו לכן לשלוט בתלתלים שלכן ולהפגין מראה מושלם בכל יום. אז קדימה, אמצו את התלתלים הטבעיים שלכן והפכו אותם לסימן ההיכר המנצח שלכן!