תל אביב הייתה במרכז תשומת הלב בשלישי האחרון (ג׳), כשכוכבי 'האח הגדול' התכנסו בהייקו לחגוג את יום הולדתו ה-30 של עידן גלפר. אך למרות שגלפר היה אמור להיות כוכב הערב, היה זה הלוק המרהיב והמפתיע של אמילי קופר שכבש את הלילה והצית מחדש שמועות על הקשר ביניהם.

עידן גלפר, אמילי קופר (צילום: אור גפן)
עידן גלפר, אמילי קופר (צילום: אור גפן)

הלוק המנצח של אמילי קופר:
קופר (ששמה איך לא, מזכיר לנו את הסדרה האהובה ׳אמילי בפריז׳ וזו הזדמנות מעולה להזכיר שהיום (ה׳) עולה החלק השני של העונה הרביעית בנטפליקס), הגיעה בשמלה שחורה מושלמת מזארה שהותירה את כולם פעורי פה - ואת הארנק כמעט שלם. השמלה, שמחירה רק 249 שקלים (כן כן אתן רואות טוב), היא הוכחה מושלמת שסטייל מנצח לא חייב לעלות הון. 

אמילי קופר (צילום: אור גפן)
אמילי קופר (צילום: אור גפן)

הדגם, המתואר כ'שמלה בסגנון מחוך עם קיפול', מציג מחשוף מרובע מחמיא וכתפיות עדינות. הקפלים במותן מעניקים לשמלה נפח ותנועה, בעוד הכיסים הצדדיים המוסתרים מוסיפים פרקטיות למראה האלגנטי. הרוכסן הצדדי הנסתר משלים את המראה המתוחכם.

השמלה של אמילי קופר. קרדיט: זארה (צילום: אתר רשמי)
השמלה של אמילי קופר. קרדיט: זארה (צילום: אתר רשמי)

קופר השלימה את המראה עם שרשרת פנינים עדינה ונעלי עקב שחורות, שהעניקו לה מראה אלגנטי ומתוחכם שהיה הרבה מעבר למחיר השמלה. הבחירה המדויקת הזו לא רק הדגישה את יופייה הטבעי של קופר, אלא גם הוכיחה את חוש האופנה המעודן שלה ואת היכולת שלה ליצור מראה מרשים בתקציב סביר.

אמילי קופר בשמלה הורסת של זארה (צילום :אינסטגרם)

הלוקים של שאר הכוכבים:

עידן גלפר
עידן גלפר (צילום: אור גפן)
עידן גלפר (צילום: אור גפן)

חתן השמחה בחר בטוטאל לוק של Mainstream, המותג שעבורו צילם קמפיין מוקדם יותר באותו יום. הבחירה שיקפה את הקשר המקצועי החדש שלו עם המותג ואת הסטייל הצעיר והעדכני שלו.

עינב שרי
עינב שרי (צילום: אור גפן)
עינב שרי (צילום: אור גפן)

עינב שרי הפגינה סטייל נוצץ ונועז בחליפת שני חלקים מנצנצת מ-Elle Studio. החליפה כוללת טופ קרופ עם מחשוף וי עמוק ורצועות דקות, המשתלב בצורה מושלמת עם מכנסיים ארוכים תואמים. הבד הנוצץ בגוון שחור מעניק לה מראה זוהר ומתוחכם, מושלם לאירוע ערב חגיגי.

לירון טנג'י
לירון טנג׳י (צילום: אור גפן)
לירון טנג׳י (צילום: אור גפן)

לירון בחרה בלוק מזארה, כמו אמילי, אך עם טוויסט אישי משלה. הבחירה שלה הדגימה איך אפשר ליצור מראה ייחודי גם עם פריטים מרשת אופנה מוכרת. היא בחרה בטופ שחור הלטר עם פתחים נועזים בחזית, המשתלב היטב עם ג'ינס רחב בגוון אפור-כחול בהיר, יוצרת מראה מאוזן בין סקסי לנינוח. את הלוק היא השלימה עם תיק יד שחור קטן ונעלי עקב שחורות פתוחות, מוסיפה מגע של אלגנטיות.

אורית טנג׳י
אורית טנג׳י (צילום: אור גפן)
אורית טנג׳י (צילום: אור גפן)

טנג'י בחרה בלוק נועז ומרענן למסיבת יום ההולדת, מציגה ביטחון עצמי כהרגלה. היא לבשה חליפת מכנסיים בגוון ירוק עז, המורכבת מחולצה ללא שרוולים עם מפתח וי עמוק ומכנסיים רחבים באורך קרסול. אורית השלימה את הלוק עם תיק צד שחור, נעלי עקב שחורות מחודדות, משקפיים אופנתיים ותכשיטים עדינים. האיפור שלה, עם דגש על שפתיים בגוון אדום עז, מוסיף נגיעה של גלאם למראה הכולל. 

הרומן שמסרב להיגמר:
מעבר ללוק המושלם, הופעתה של קופר עוררה גל של שמועות. למרות שהשניים הכריזו לאחרונה על סיום הקשר, הכימיה ביניהם הייתה בלתי ניתנת להכחשה. האם השמלה השחורה המפתה היא רמז לקאמבק נוסף?

אחרי פרידות וקאמבקים בלתי נגמרים בבית "האח הגדול", עידן גלפר ואמילי קופר נפגשו לאחר הדחתה של קופר והחליטו סופית לסיים את הקשר. אבל האם ההחלטה הזו תחזיק מעמד? הנוכחות של אמילי ביום ההולדת של עידן, והלוק המושקע שלה, מרמזים אולי על פרק חדש ביחסים המורכבים שלהם.

בסופו של דבר, ערב יום ההולדת של עידן גלפר הפך לא רק לחגיגה של גיל 30, אלא גם לתצוגת אופנה מרשימה שהוכיחה כי סטייל אמיתי לא תלוי במחיר. אמילי קופר, עם השמלה השחורה המושלמת שלה מזארה, הראתה לכולנו איך להיראות במיליון דולר עם תקציב של פחות מ-250 ₪. 

ועכשיו נותר רק לחכות ולראות - האם הלוק המנצח של אמילי מבשר על קאמבק רומנטי עם עידן? רק הזמן יגיד. בינתיים, אנחנו נשארים עם ההשראה האופנתית ועם ההוכחה שלפעמים, השמלה הקטנה השחורה היא באמת כל מה שצריך כדי לגנוב את ההצגה.