לילה של נצנצים, אופנה ומוזיקה: כוכבי הפופ הגדולים בעולם הגיעו אמש לטקס פרסי המוזיקה של MTV, ה-VMAs, שנערך באולם UBS Arena בלונג איילנד, ניו יורק. השטיח האדום הפך במהרה למסלול תצוגה של האופנה העכשווית ביותר, כשהכוכבות הגדולות מציגות לוקים נועזים, מפתיעים ובלתי נשכחים. מי הצליחה להדהים, ומי פספסה? הצטרפו אלינו למסע בין המראות הבולטים של הערב.

טיילור סוויפט: מלכת הפופ והאופנה
טיילור סוויפט (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
טיילור סוויפט (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)

סוויפט, בת ה-34, הוכיחה שוב מדוע היא אחת הכוכבות המשפיעות ביותר בתעשייה - הן באופנה והן במוזיקה. בלוק המזכיר את תקופת האלבום "Reputation", סוויפט בחרה בשמלת Dior מקולקציית Resort 2025, המשלבת חלק עליון וחצאית פתוחה בדוגמת משבצות צהובה ושחורה. החצאית הפתוחה חשפה מכנסיים קצרצרים שחורים, שהשתלבו היטב עם מגפי הירך הגבוהים והכפפות השרוכיות. את המראה השלימו עגילי יהלום צהוב בצורת אגס במשקל 30 קראט, מוקפים ביהלום שחור, מבית לוריין שוורץ.

טיילור סוויפט (צילום:  Noam Galai/Getty Images for MTV)
טיילור סוויפט (צילום: Noam Galai/Getty Images for MTV)

המראה המרשים של סוויפט לא רק משך תשומת לב על השטיח האדום, אלא גם ליווה אותה לאורך ערב של הישגים. היא זכתה בפרס היוקרתי "וידאו השנה" על שיתוף הפעולה שלה עם פוסט מלון, ובכך שברה שיא עם זכייתה החמישית בקטגוריה זו. בנאום הזכייה, סוויפט הפתיעה כשהודתה לחבר שלה, כוכב ה-NFL טראוויס קלסי, על תמיכתו - רגע אינטימי שהוסיף נופך אישי למראה המלכותי שלה.

טיילור סוויפט (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
טיילור סוויפט (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

סברינה קרפנטר: כוכבת עולה בזוהר של פעם
סברינה קרפנטר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
סברינה קרפנטר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

סברינה קרפנטר, בת ה-25, העלתה את רוח מרילין מונרו על השטיח האדום בשמלת פאייטים כסופה מנצנצת. השמלה, מעיצובו של בוב מאקי משנת 1991, היא אותה שמלה שלבשה מדונה לטקס האוסקר באותה שנה. קרפנטר השלימה את המראה עם שיער מתולתל ושפתון אדום, מחווה מושלמת לאייקון ההוליוודי.

סברינה קרפנטר (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
סברינה קרפנטר (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)

המראה הנוצץ של קרפנטר התאים באופן מושלם להישג המפתיע שלה בטקס, כשזכתה בקטגוריית "שיר השנה" עם הלהיט "Espresso", תוך שהיא מביסה את המנטורית שלה, טיילור סוויפט. הזכייה הוכיחה שקרפנטר לא רק יודעת להתלבש כמו כוכבת-על, אלא גם להתחרות בהן על הבמה.

קייטי פרי: נועזת באופנה ובקריירה
קייטי פרי (צילום: Catherine Powell/Getty Images for MTV)
קייטי פרי (צילום: Catherine Powell/Getty Images for MTV)

קייטי פרי, בת ה-39, הפגינה ביטחון עצמי מעורר השראה במערכת לבנה נועזת מבית Who Decides War מקולקציית אביב 2025. הסט, הכולל חזייה קרועה וחצאית מקסי תואמת, הדגיש את בטנה השטוחה של הזמרת. פרי השלימה את המראה עם תסרוקת רטובה ואיפור מפתה.

המראה הנועז של פרי התאים בצורה מושלמת לרגע השיא שלה בטקס, כשקיבלה את פרס ה-Video Vanguard היוקרתי. לפני קבלת הפרס, פרי הופיעה במחרוזת להיטים מרשימה, מוכיחה שהיא עדיין אחת הכוחות המובילים בתעשיית המוזיקה והאופנה.

קמילה קביו הפתיעה את המעריצים כשהופיעה עם שיערה הטבעי הכהה, לאחר חודשים של מראה בלונדיני פלטינה. הזמרת בת ה-27 בחרה בשמלת תחרה שחורה ועירומה מבית טוני וורד, מקולקציית סתיו 2024 קוטור, המשלבת אלמנטים שקופים ומחורזים. קבלו השלימה את המראה עם שרשרת צלב גדולה וטבעות מרובות, כששיערה הארוך והמדורג משוחרר וגלי קלות סביב פניה.

אדיסון ריי, בת ה-23, הציגה מראה נועז במיוחד, כשבחרה להופיע בתחתונים, חזייה ואקסנט בסגנון טוטו. הזמרת חשפה את בטנה השטוחה ואת מחשופה הנדיב במערכת הלבנה המינימלית, כשחלקה העליון של החזייה מעוטר בנוצות ובצורה פוטוריסטית. ריי השלימה את המראה עם תסרוקת אומברה פשוטה, איפור עיניים נוצץ ושפתון בגוון ורוד-אדום.

אניטה הברזילאית הפתיעה את כולם כשהופיעה בלוק של כלה מודרנית. הזמרת לבשה שמלה לבנה מיני מכווצת, עם כובע תואם וגרביונים שקופים. המראה המרהיב, שעוצב במיוחד עבורה על ידי דולצ'ה וגבאנה, הוכיח שוב את מעמדה כאייקון אופנה בינלאומי.

פריס הילטון, איירה סטאר, גלורילה וטינאשה בחרו במראות מרשימים ובולטים לאירוע. פריס הילטון, שתמיד יודעת כיצד למשוך תשומת לב, לבשה שמלה מעוצבת של סליה קריתריוטי.

טייט מקריי העלתה זיכרונות נוסטלגיים כשבחרה במראה המזכיר את הופעתה האיקונית של בריטני ספירס בטקס ה-VMAs משנת 2001. טייט לבשה יצירה של רוברטו קוואלי, שכללה חולצת בטן ומכנסיים קצרצרים מתחרה שחורה שקופה, שחשפו את בטנה השטוחה ורגליה החטובות. המראה הנועז כלל גם תחתוני חוטיני וחזייה גלויים, והזכיר לכולם את המורשת האופנתית של ספירס בטקסי ה-VMAs לאורך השנים.

אירוע ה-VMAs הוכיח שוב כי הוא לא רק במה למוזיקה פורצת דרך, אלא גם מסלול תצוגה לאופנה נועזת ומעוררת השראה. הכוכבות הגדולות של עולם המוזיקה הראו שהן לא חוששות לקחת סיכונים אופנתיים ולהביע את עצמן דרך הבגדים שהן בוחרות ללבוש. עם מראות שנעו בין הומאז'ים נוסטלגיים לבין עיצובים עתידניים, הערב הזה יישאר בזיכרון כאחד האירועים האופנתיים המרגשים של השנה.

טקס ה-VMAs 2024 הוכיח שוב כי הוא לא רק במה למוזיקה פורצת דרך, אלא גם מסלול תצוגה לאופנה נועזת ומעוררת השראה. הכוכבות הגדולות של עולם המוזיקה הראו שהן לא חוששות לקחת סיכונים אופנתיים ולהביע את עצמן דרך הבגדים שהן בוחרות ללבוש. עם מראות שנעו בין הומאז'ים נוסטלגיים לבין עיצובים עתידניים, ובשילוב עם הישגים מוזיקליים מרשימים, הערב הזה יישאר בזיכרון כאחד האירועים האופנתיים והמוזיקליים המרגשים של השנה.