טקס פרסי האמי 2024 אמנם הסתיים, אך החגיגות האמיתיות רק החלו במסיבות האפטר הנוצצות. ריטה אורה והיידי קלום הובילו את המצעד האופנתי עם מראות שלא השאירו אף אחד אדיש, אך הן לא היו לבד. שורה ארוכה של כוכבים הפגינו טעם אופנתי מתוחכם ונועז, הופכים את הערב לחגיגה אמיתית של סטייל. בואו נצלול לפרטי הלוקים המרהיבים ונבחן מי הצליח יותר לגנוב את ההצגה.

היידי קלום (צילום:  Kayla Oaddams/Getty Images)
היידי קלום (צילום: Kayla Oaddams/Getty Images)

קרב הענקיות: ריטה אורה מול היידי קלום

ריטה אורה, הזמרת והשחקנית הבריטית בת ה-33, הציתה את השטיח האדום במסיבת האפטר של HBO. אורה בחרה בשמלת תחרה שחורה שקופה שחשפה כמעט הכל, מדגישה את קווי גופה המושלמים. השמלה שילבה בחוכמה אלמנטים של תחרה עדינה עם פאנלים אטומים אסטרטגיים, יוצרת משחק מרתק של גילוי וכיסוי. הסטייליסטית של אורה בחרה להשלים את המראה עם תכשיטים מינימליסטיים, מה שהדגיש עוד יותר את השמלה המרשימה. שיערה עוצב בגלים רכים שנפלו על כתפיה, מוסיף רכות למראה הנועז, בעוד האיפור הקלאסי אך המתוחכם שלה, עם דגש על עיניים מעושנות ושפתיים בגוון ניוד, השלים את המראה המושלם.

ריטה אורה (צילום:  Kayla Oaddams/Getty Images)
ריטה אורה (צילום: Kayla Oaddams/Getty Images)

מנגד, היידי קלום, הסופרמודל הגרמנית בת ה-51, הוכיחה שגיל הוא רק מספר במסיבה של חברת וולט דיסני. קלום לבשה שמלה שחורה חושפנית עם מחשוף עמוק ופתחים אסטרטגיים לאורכה. השמלה, שעוטרה בפאייטים נוצצים, יצרה אפקט מרהיב של אור וצל על גופה של קלום. היא השלימה את המראה עם עקבים שחורים גבוהים, תסרוקת אסופה ומלוטשת שהדגישה את עצמות לחייה הגבוהות, ואיפור דרמטי אך מאוזן עם דגש על עיניים חתוליות ושפתיים בגוון ורוד עדין.

היידי קלום (צילום: Emma McIntyre/Getty Images for Netflix)
היידי קלום (צילום: Emma McIntyre/Getty Images for Netflix)

ההבדל המרכזי בין השתיים היה באיזון שבין חשיפה לכיסוי. בעוד שאורה בחרה במראה שקוף כמעט לחלוטין, קלום שילבה אלמנטים של חשיפה עם כיסוי חלקי, יוצרת מתח מעניין בין מה שנראה למה שמוסתר. שתיהן הפגינו ביטחון מלא במראה שלהן, מה שהפך אותן למוקד העניין במסיבות.

אך לא רק אורה וקלום משכו תשומת לב. הנה כמה מהלוקים הנוספים שהצליחו להרשים:

טאיקה ואיטיטי: הבמאי המוערך בן ה-49, בעלה של ריטה אורה, בחר במראה אלגנטי ומתוחכם. הוא לבש ז'קט קטיפה שחורה ומכנסיים לבנים, יוצר ניגוד מעניין למראה הנועז של אשתו ומוכיח שגם הגברים יכולים להפגין סטייל מרשים.

ריטה אורה ובעלה (צילום:  Kayla Oaddams/Getty Images)
ריטה אורה ובעלה (צילום: Kayla Oaddams/Getty Images)

אקוופינה: השחקנית והקומיקאית בת ה-36 הביאה רוח רעננה למסיבת דיסני. היא בחרה בשמלה זורמת בצבע ירוק עשיר, והשלימה את המראה עם תיק קלאץ' בגוון תכלת פסטלי.

ג'רמי אלן וייט: כוכב הסדרה "The Bear" בן ה-33 הוכיח שפשטות יכולה להיות מרשימה. הוא הגיע לבוש בחליפת טוקסידו שחורה מושלמת, נראה אלגנטי ומסוגנן. וייט לא הסתפק רק במראה מרשים - הוא גם זכה בפרס האמי היוקרתי לשחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת קומדיה, זו השנה השנייה ברציפות.

מסיבות האפטר של האמי 2024 הוכיחו שוב כי זהו אירוע שכולו חגיגה של יצירתיות, כישרון ואופנה. הכוכבים הגדולים של עולם הטלוויזיה והבידור הראו כי הם יודעים לא רק לככב על המסך, אלא גם להבליט על השטיח האדום ובמסיבות הנוצצות. 

בין אם זה המראה השקוף והנועז של ריטה אורה, השמלה המנצנצת של היידי קלום, הסטייל הקלאסי של ג'רמי אלן וייט או הצבעוניות המרעננת של אוקוואפינה - כל אחד מהכוכבים הביא את הטעם האישי שלו לאירוע. 

עם מראות מרהיבים, שמלות נועזות וסטייל בלתי נשכח, האמי 2024 היה בהחלט לילה שייזכר עוד זמן רב בעולם האופנה והבידור. השאלה הגדולה נשארת - מי לדעתכם הצליח יותר להדהים את הנוכחים?