טומי הילפיגר והפרזנטור הראשי- שון מנדס משתפים פעולה בקולקציה החוגגת את הקלאסיקות של הילפיגר, תוך השמת דגש על קיימות ועל עתיד טוב יותר. 

View this post on Instagram

A post shared by Shawn Mendes (@shawnmendes)

הקולקציה המשותפת, שאותה מיהר לשתף הזמר גם בחשבון האינסטגרם שלו, עשויה מחומרים ממוחזרים וחדשניים והיא כוללת את החולצות המכופתרות הקלאסיות בגזרה קצת יותר נינוחה, חולצות טי עם כיתוב, סווטשירטים, ז'קטים, מכנסיים וחולצות טי כשכל הפריטים מעוטרים בלוגו הדגל האייקוני. 

שון מנדס טומי הילפיגר לפקטורי 54 (צילום: יחצ)
שון מנדס טומי הילפיגר לפקטורי 54 (צילום: יחצ)

קול מי סניוריטה אור אניטינג יו וונט (צילום: יחצ)
קול מי סניוריטה אור אניטינג יו וונט (צילום: יחצ)

הקולקציה מתמקדת בארבעה ערכים- Color Reborn, Materials Reborn ,Self Reborn, Community Reborn. 

Color Reborn- הצבעים נוצרו מטקסטיל ישן שלא נעשה בו שימוש במפעל. סיבי הטקסטיל נחתכו ונכתשו לכדי אבקה צבעונית, ממנה ייצרו צבעים חדשים ומלאי חיים. 

Materials Reborn- הילפיגר ומנדס השתמשו בטכנולוגיה חדשנית ליצירת סיבים מתוך שאריות טקסטיל, אותם ערבבו עם סירקולוז – בד העשוי טקסטיל ממוחזר וסיבי עץ.

Self Reborn- הערך השלישי משקף את המחויבות של השניים להסתכל בעין רעננה על רעיונות חדשים, על תשוקות ועל פרספקטיבות – מגישה לחיים ועד לבגדים שאנו לובשים. 

Community Reborn- ערך הקהילה מדגיש את החשיבות שבסביבה איכותית ותומכת, כזו שמעודדת את כל הצדדים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. 

שון מנדס לטומי הילפיגר  (צילום: יחצ)
שון מנדס לטומי הילפיגר (צילום: יחצ)

"קולקציית Tommy X Shawn Classics Reborn מסמנת צעד נוסף לקראת מימוש החזון שלנו לקיימות, מכיוון שאנו שואפים ליצור אופנה שלא מבזבזת כלום ומקבלת בברכה את כולם", אמר טומי הילפיגר. "שון הוא בחור צעיר ומרשים התומך בשינוי חיובי. אנו גאים לשתף עמו פעולה ולהמשיך לתת את חלקנו ביצירת עתיד אחראי יותר של אופנה".

קמילה קביו מתחרטת? שון מנדס לוהט (צילום: יחצ)
קמילה קביו מתחרטת? שון מנדס לוהט (צילום: יחצ)

"אני כל כך נרגש לעבוד עם משפחת טומי הילפיגר על קולקציית Classics Reborn", אמר שון מנדס. "הקולקציה כל כך מיוחדת עבורי כי הצלחתי לעבוד עם טומי הילפיגר כדי ליצור ביחד את המגוון הזה שכולל את הגרסאות המדהימות, האיכותיות והקיימות האלה של פריטי הלבוש הקלאסיים ביותר של המותג".