מערכת היחסים בין קים קרדשיאן לבין צמד המעצבים האיטלקי דולצ'ה וגבאנה החלה בחתונה הפוטוגנית של קורטני וטראוויס, שנערכה בפורטופינו בחודש מאי בשנה שעברה. כמה חודשים מאוחר יותר, בתצוגה שהתקיימה במילאנו, כבר נחשף ההאשטאג CIAOKIM#  -והסיפור מאחורי החגיגה המשפחתית של דולצ'ה והקרדשיאנס שהובהר במסיבת עיתונאים. 

שיתוף הפעולה נולד בערב החתונה בריביירה האיטלקית, כאשר דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה גילו כי קים הביאה איתה את אוסף דולצ'ה וגבאנה הפרטי שלה ארוז במזוודות. זהו אוסף שרובו מורכב מדגמי וינטג' נדירים, והוא לוקט לאורך שנים. האוסף כולל גם פריטים שאינם נמצאים בארכיון החברה. 

בשל חיבתה של הכוכבת לפיסים ייחודיים, סוכם כי שיתוף הפעולה יתבסס על אותו רעיון: קים תשמש כאוצרת, כלומר, תהיה מי שתבחר יצירות מקולקציות קודמות של דולצ'ה וגבאנה - בדגש על התקופה שבין 1987 ל-2007 - והפריטים יזכו לעיבוד מחדש ברוח עדכנית.

יצירות מקולקציות קודמות של דולצ'ה וגבאנה שזכו לחידוש בקולקצייה המשותפת עם קים (צילום: צילום מסך)
יצירות מקולקציות קודמות של דולצ'ה וגבאנה שזכו לחידוש בקולקצייה המשותפת עם קים (צילום: צילום מסך)

הזיקה של קים קרדשיאן למותג היא משהו שקל לשרטט ויזואלית ורעיונית. הלוק הנשי והמקומר, המזג המפולפל, הנועזות הסקסית והאטיטיוד הישיר יוצרים חיבור מתבקש לשמלות המנומרת או למחוכים המוקפדים של המותג.

קים קרדשיאן לדולצ'ה גבאנה (צילום: יחצ)
קים קרדשיאן לדולצ'ה גבאנה (צילום: יחצ)

קולקציית המסלול המשותפת שיצרו יחד מציגה גזרות נשיות מחמיאות בטוטאל-לוקים שכדאי לאמץ במלואם- החל מהתחתונים המחטבים והחזיות הסקסיות, דרך השמלות המחוכיות והסטים חובקי הגוף, ועד לתיקים המשובחים והנעליים התואמות. פלטת צבעים קלאסית של שחור, לבן, ניוד ומנומר משלימה את העל-זמניות של כל אחד מהפריטים.

לא היינו מסרבות למצוא אותו אצלנו בארון: 3,000$ והתיק שלכן (צילום: יחצ חול)
לא היינו מסרבות למצוא אותו אצלנו בארון: 3,000$ והתיק שלכן (צילום: יחצ חול)

איפה תוכלו לרכוש וכמה זה יעלה לכן? אז הנה התשובה
בקולקציה שנוחתת ב-AMOR תוכלו למצוא את הלוקים הפייבוריטים של קים - אוברול שחור שנלבש עם כפפות מתוכשטות, וגם מנומר צמוד מכף רגל עד ראש. טווח מחירים של הקולקציה מתחיל ב- 790 שקלים ומגיע ל- 26,990 שקלים. 

בגזרת התיקים, גולת הכותרת של הקולקציה הוא תיק Sicily, אולי הדגם האייקוני ביותר של בית האופנה, אשר משקף את כל המהות של הצמד האיטלקי - אלגנטיות, תשוקה, אהבה ואיכות בלתי מתפשרת. התיק הושק לראשונה בשנת 2009, והעונה הוא מוצע בגרסה עדכנית המגיעה בגוונים, טקסטורות וגדלים שונים.

כוכבת הקרדשיאן ומעצבי האופנה האיטלקיים דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה  (צילום: MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)
כוכבת הקרדשיאן ומעצבי האופנה האיטלקיים דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה (צילום: MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

עוד פיסים בולטים: מגפי ירך שחורים ושקופים המעוצבים כנעלי עקב פאמפס קלאסיות בשילוב גרבי ביריות (המגפיים יגיעו בהמשך העונה גם בפרינט מנומר), מחוך סטרפלס שחור שקוף, שמלת מידי שחורה אלגנטית, חולצת כפתורים לבנה בצללית בגד גוף מחטב וג'ינס קרעים משופשף.

רארררררר (צילום: יחצ)
רארררררר (צילום: יחצ)

כל אחד מפריטי הקולקציה נתפר עם תווית חיצונית ממותגת ועליה זיהוי השנה שבה הוצג לראשונה, מה שמדגיש את היותו פיס לאספניות. בהמשך העונה צפויים להגיע דרופים נוספים מתוך הקולקציה.

שיתוף הפעולה המיוחד יימכר בלעדית בחנות הדגל של DOLCE & GABBANA בארץ: ב-AMOR כיכר המדינה.