קולקציית הבית היוקרתית של ראלף לורן, שתמכר בחנות המותג בקניון רמת אביב מציגה אוצרות מוקפדת ואלגנטית של כלי הגשה, כלי נוי, פריטי טקסטיל, נרות ופריטים מעוצבים נוספים שישדרגו את חלל הבית ויאפשרו לכם לארח בסטייל.

אחד מהפריטים אותם תוכלו למצוא בחנות. מחיר: 250 שקלים (צילום: יחצ)
אחד מהפריטים אותם תוכלו למצוא בחנות. מחיר: 250 שקלים (צילום: יחצ)

מעצב האופנה האמריקאי- ראלף לורן היה הראשון מבין מעצבי-העל שפיתח קו מוצרים לבית שהושק כברר בשנת 1983. בקו הבית של ראלף לורן בולטים כלי שולחן מיוחדים לאירוח העשויים: זכוכית, מתכת, או קרמיקה, לעיתים בשילוב עור. בין אם מדובר בסט קרמיקה קלאסי המציע רקע לבן המאויר בפרחים בגווני כחול או ירוק, ובין אם אלו קווי המתאר של הפרש האייקוני שמוטבעים על כלי הגשה מצופים עור או על כוסות וויסקי עשויות קריסטל איכותי - המורשת השזורה באלגנטיות מעניקה לחפצים השונים את הערך המוסף שכה מזוהה עם Ralph Lauren Home. 

עושה לנו חשק לשתות עוד כוס קפה. ספל ממוצרי הקולקציה. 250 שקלים  (צילום: יחצ)
עושה לנו חשק לשתות עוד כוס קפה. ספל ממוצרי הקולקציה. 250 שקלים (צילום: יחצ)

עוד דוגמאות לעיצובים שמציע המותג- מגשי עץ, סכו"ם מוזהב, בקבוקי קריסטל להגשת אלכוהול, מגשים בגימור כסוף או מוזהב, סט לשתייה חמה בסגנון בריטי מסורתי, קערות הגשה מהודרות, מעמד לעוגה ועוד.

שמפנייה בכוס יוקרתית (צילום: יחצ)
שמפנייה בכוס יוקרתית (צילום: יחצ)

המותג מציע סדרת שמיכות נעימות וממותגות שהופכות כל התכרבלות בסלון לסצנה פוטוגנית. ויש גם את ליין הנרות, שמוגש בתוך מעמדים ייחודיים המעוצבים במעמד גלילי עשוי זכוכית שקופה אשר מתחברת לבסיס מטאלי עם חריטה ממותגת. 

שמיכה אחת בשווי 5750 שקלים (צילום: יחצ)
שמיכה אחת בשווי 5750 שקלים (צילום: יחצ)

ניתן למצוא גם סלי אחסון מרובדים העשויים עור במראה יוקרתי מאופק. באותה סדרת עור נכללים גם אביזרים המיועדים למשרד הביתי, כמו פד לעכבר, ארגונית לאביזרי סלולר או כלי כתיבה, היכולים לשמש גם אופציות מעולות למתנות.

וכמה זה יעלה לנו?
הפריט הזול ביותר בקולקציה יעלה לכם 129 שקלים ומדובר בספל, כשהיקר ביותר הוא לוח שחמט יוקרתי מעור שעולה 11,900 שקלים וכן- אתם רואים טוב.

POLO RALPH LAUREN HOME (צילום: יחצ)
POLO RALPH LAUREN HOME (צילום: יחצ)