הזמרת הקנדית סלין דיון תמיד הייתה אייקון אופנה אהוב. מרגע פריצתה בשנות ה-90 ועד להופעותיה האחרונות, היא מעולם לא ויתרה על לוקים נועזים - שרבים מהם הקדימו בהרבה את זמנם.

משמלות קוטור דרמטיות ועד ללוק סטריט סטייל מגניב ללא מאמץ, דיון הראתה ש"זה לא הגיל - זה התרגיל", או אולי זה בכלל היופי המוגזם והסטייל עותק הנשימה. לכבוד יום הולדתה ה-55 (!) של הזמרת האהובה, ריכזנו את חמשת הלוקים המנצחים של דיון בכל הזמנים.

דרמטית כמעט כמו השיר בטיטאניק

סלין דיון בטקס פרסי המוזיקה בילבוארד 2017 (צילום: REUTERS/Steve Marcus)
סלין דיון בטקס פרסי המוזיקה בילבוארד 2017 (צילום: REUTERS/Steve Marcus)

לכבוד יום ה-"20 שנה לטיטאניק", בשנת 2017, דיון לבשה בטקס פרסי המוזיקה "Bilboard" שמלה גרנדיוזית שאי אפשר לפספס של המעצב סטפן רולנד. בראיון למגזין People אמרה: "מה שהכי נגע בי זו בשמלה הגרנדיוזית זו הפשטות של הצבע הלבן".


כמו פסל החירות, אבל משופר

סלין דיון בטקס המט גאלה 2021 (צילום:  REUTERS/Andrew Kelly)
סלין דיון בטקס המט גאלה 2021 (צילום: REUTERS/Andrew Kelly)
 

דיון הגיעה לטקס המט גאלה ב-2019 בשמלה כסופה ונוצצת של אוסקר דה לה רנטה, כשעל ראשה ספק כתר ענקי-ספק נוצות של טווס שכעת קופא מקור.

את בגד הגוף הנוצץ ואת כיסוי הראש, ששוקל כ-10 קילוגרמים (אמאלה!), לקח יותר מ -3,000 שעות ליצור. לדברי המעצב, מראה השואוגירל המטאלי נוצר בהשראת "ג'ודי גרלנד והתלבושות הנוצצות בסרט "Ziegfeld Follies".

אף טווס לא נפגע במהלך ייצור כיסוי הראש.

מותחת את הגבולות

View this post on Instagram

A post shared by Nineties Milk (@90smilk)

את הרגע האייקוני שדיון לבשה את הבלייזר ההפוך לאוסקר ב-1999 לא יכולנו לשכוח. על אותו הלוק המחרפן, אמרה סלין: "כשלבשתי את הלוק הזה, כן זה היה באוסקר, לבשתי את זה כשכולם לבשו שמלות, לא מכנסיים. הייתי היחידה עם מכנסיים בחליפה לאחור של ג'ון גליאנו - ואם הייתי עושה את זה היום שוב, זה היה עובד. זה היה אוונגרד בזמנו".

יפה בוורוד

סלין דיון בחליפה ורודה של המעצב פיטר דו (צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם queen_celinedion)
סלין דיון בחליפה ורודה של המעצב פיטר דו (צילום: צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם queen_celinedion)

עוד נושמים? כי אנחנו בקושי. בזמן שתנסו לסגור את הלסת שנשמטה, נספר לכם שהלוק ההורס הזה, שלבשה דיון לפני הופעתה במרכז הפרודנציאל בניוארק, ניו ג'רזי, עוצב על ידי המעצב פיטר דו בקולקציית סתיו-חורף 2020. אמנם מעט נמאס כבר מהוורוד הבוהק ולא הרבה מצליחות ללבוש את טרנד החצאית-מעל-מכנסיים, אבל כשעושים את זה נכון, כמו דיון, זה בהחלט נראה מדהים.

אחרון וחביב

כבר הגענו ללוק האחרון? אז לפחות נשאיר טעם של עוד. אייקון האופנה הראתה לנו שוב ש"זה לא הגיל - זה התרגיל", בעוד שמלה מדהימה מבית היוצר של איריס ואן הארפן.