קו הגברים של המותג האיטלקי הרותח GCDS נחת היום (ראשון) לראשונה בפקטורי 54, ודלתות החנות מחכות רק לכם. המותג, שהפך לאחד המדוברים ברשתות, ידוע בזכות אופנה איטלקית חדשנית ובועטת המשלבת בין מסורת ואדג'יות שובבה.

קולקציית הגברים החדשה כוללת טי-שירטס וקפוצ'ונים בגוונים ניטרליים כמו שחור, אפור ובז' לצד נגיעות של צהוב, ורוד וירוק עם הגראפיקה הלוגומאנית המזוהה עם המותג. מכנסי הג'וג, הגרביים והכובעים משלימים את מלתחת הסטריט הנחוצה לכל חובב של הז'אנר.

חולצה: 1580 שקלים, GCDS (צילום: יח''צ, פקטורי 54)
חולצה: 1580 שקלים, GCDS (צילום: יח''צ, פקטורי 54)

בנוסף, לצד הקולקציה החדשה, מושקת קולקציית קפסולה ייחודית בהשראת הדמות המצוירת בוב ספוג, שזכה לתהילה מחודשת ואופנתית. הקפסולה כוללת טי-שירטס, מכנסי ג'וגינג, כובעי מצחייה וגרביים המעוטרים בהדפסים בגרסאות שונות.

צמד האחים ג'וליאנו קלצה הקימו את GCDS בשנת 2015 במילאנו, איטליה. ג'וליאנו מחזיק בתפקיד המנהל הקריאייטיבי ושמו של המותג הוא למעשה ראשי התיבות של שמו - Giuliano Calza Design Studio. הוא נחשב לאחד מהמעצבים האיטלקיים הצעירים ביותר (וכיום רק בן 33) שהצליח להטביע את חותמו בסצנת האופנה העולמית וחולל מהפכה בקוד הלבוש של אופנת הסטריט.

חולצה מקולקציית הקפסולה: 800 שקלים, GCDS (צילום: יח''צ, פקטורי 54)
חולצה מקולקציית הקפסולה: 800 שקלים, GCDS (צילום: יח''צ, פקטורי 54)

הצמד יוצרים בגדים המשלבים את תרבות הפופ, יוקרה ומסורת ייצור איטלקית. עם איכות קפדנית ואסתטיקה אישית המוכוונת למדיה החברתית הובילו השניים את GCDS להתפתח ממותג בגדי סטריט בצמיחה למותג יוקרתי חדש תוך שמירה על ערכי היסוד של ג'וליאנו. קריצות שובבות ואמירות חברתיות מופיעות לצד רצון אמיתי ליצור מהפכה בעולמות האופנה והסטריט סטייל.

פריטי הלבוש הראשונים שהושקו היו קפוצ'ונים וגרביים עם הלוגו הנושא את שם המותג. המוצרים נמכרו תחילה באונליין בלבד וצברו באזז במהירות שיא, שגרמה לחיסול המלאי תוך זמן קצר מרגע השקתם. את תצוגת האופנה הראשונה הציג המותג בשנת 2017 במסגרת שבוע האופנה בניו-יורק על מסלול בגוון ורוד נועז שהפך מזוהה עם המותג, ובכך ביסס את הצלחתו כבינלאומי האהוב על סלבס כמו קים קרדשיאן, קיילי ג'נר ודואה ליפה.

מכנסי גלישה: 925 שקלים, GCDS (צילום: יח''צ, פקטורי 54)
מכנסי גלישה: 925 שקלים, GCDS (צילום: יח''צ, פקטורי 54)

הסגנון האירוני והמתוחכם גרם למותג לזכות לאהדה רבה בקרב הסלבריטאים ואייקוני אופנה – ביניהם מאלומה, לואיס המילטון, באד באני, מחמוד, קיד לארוי, ריקי ת'ומפסון ועוד.

טווח מחירים: 770-2690 שקלים.

קולקציית הגברים של GCDS תימכר בפקטורי 54 בקניון TLV, נתניה ובאתר FACTORY54.CO.IL