אחרי שג'ניפר לופז, היידי קלום ובתה לני, אירינה שייק, ג'יזל בונדשן, כבר אימצו את תואר השגרירות שלה, כעת גם אנחנו נזכה להכיר מקרוב את קבוצת האופנה האיטלקית Calzedonia. 

מי שתביא את מותגי הקבוצה, בהם Intimissimi ו-Tezenis, היא קבוצת אינטר ג'ינס, בבעלות רוני הרדי, שלום מוליוב ויעקב פרץ. אינטר ג'ינס קיבלה את הזיכיון של הקבוצה האיטלקית שכיום מחזיקה כבר בכ-5,400 חנויות ב- 55 מדינות ברחבי העולם.
הזיכיון של אינטר ג'ינס צפוי להיות ארוך טווח ובמסגרתו מתוכננות להיפתח כ-40 חנויות ברחבי הארץ עד שנת 2026. לכל מותג של הקבוצה שיגיע ארצה תוקם גם חנות אונליין. החנויות הראשונות יפתחו במהלך ספטמבר  הקרוב.

המותג Calzedonia המוביל את הקבוצה, ידוע בשל בגדי החוף המהממים שלו והעיצובים החדשניים בתחום הגרביונים והגרביים. 

Tezenis, שנתפס כיותר צעיר, מציע בעיקר טרנדים לכל המשפחה והקולקציות שלו מתחלפות 4 פעמים בשנה. כדי למתג אותו צעיר ועדכני, השגרירה האחרונה שלו הייתה ריטה אורה. 

View this post on Instagram

A post shared by TEZENiS (@tezenisofficial)

Intimissimi, שגם אותו נראה בקרוב בארץ, הוא מותג הלבשה תחתונה שהוקם בשנות ה-90 שמצליח לספק קולקציות הנעות בטבעיות בין סקסיות לרומנטיות. 

קבוצת אינטר ג'ינס, אשר קיבלה את הזיכיון, הוקמה בשנת 2007 ומפעילה את מותגי האופנה הנחשקים: ריפליי, סטיב מאדן, ג'וסי קוטור, פפה ג'ינס, רזילי ועוד המוצגים בכ – 80 חנויות ברחבי הארץ.

יעקב פרץ, מנכ"ל קבוצת אינטר ג'ינס: " אני גאה ונרגש שקבוצת Calzedonia בחרה בקבוצת אינטר ג'ינס כזכיין למותגי החברה Intimissimi Calzedonia ו – Tezenis בישראל. בשנה האחרונה אופנת ההלבשה התחתונה נמצאת בעליה ואנחנו בטוחים שחווית הקנייה הייחודית, המגוון הרחב, והעיצובים ששבו מיליוני נשים ברחבי העולם ישבו גם את הקהל הישראלי. אנחנו מצפים לפתיחת החנות הראשונה בסתיו 2023".