בואו נודה, שבימים שבהם אנחנו נלחמים על שוויון מגדרי, כיף לגלות שיש מי שמטשטש לנו את הגבולות. בעולם האופנה מנסים בכל פעם מחדש לשבור שיאים של קריאטיביות והפעם קיבלנו קולקציית קפסולה של מותגי על גדולים שמיועדת לגברים ונשים כאחד.
החיבור התורן והמסקרן שייך לשני מותגי על שמגיעים מארץ השיק והוקוטור. לקוסט וקום דה גרסונס נחשבים לשניים מהשמות החמים בעולם האופנה. לכאורה זוג שפרט לארץ המוצא, אין כל קשר ביניהם. בלקוסט מקדשים אסתטיקה לבנה, קלאסית, נקייה ומוקפדת. ואילו בקום דה גרסונס נגלה סגנון בועט ושובר מוסכמות.
בית האופנה קום דה גרסונס ("כמו הבנים" בתרגום לעברית) הוקם בטוקיו ב-1969 על ידי המעצבת היפנית ריי קוואקוב. את המותג לקוסט הקים הטניסאי רנה לקוסט בשנת 1933 והוא מזוהה עם עולם טניס ואיך לא- עם התנין הכי מפורסם בעולם.
דווקא בגלל השפה העיצובית השונה, נראה שהחיבור בין שניהם הופך למסקרן, רענן ושונה. קולקציית הקפסולה מיועדת לנשים וגברים כאחד. הגבולות הולכים ונעלמים ואנחנו מקבלים פריטים ללא ג'נדר. התוצאה: שיתוף פעולה שכולל עדכון גרסה לסמלים האייקונים של בתי האופנה פורצי הדרך. התנין הקלאסי זוכה לפרשנות מחודשת ואילו הסגנון ששואב השראה מהרחוב, נותן פה עבודה.
בקולקציית הקפסולה הסתווית המשותפת תמצאו היצע מונוכרומטי של טי שרטס, חולצות פולו, סריגים וחולצות כפתורים בטוויסט א-סימטרי. בכולם, איך לא, מככב התנין במגוון צורות נוטפות סטייל. הגוונים כמתבקש קלאסיים ועל זמניים – שחור, לבן שצובעים כל פריט באדג'יות ותחכום.
טווח מחירים: 449-3290 שקלים, להשיג בבלעדיות ב-FIVE POINT FOUR