האביב כבר פה ועוד רגע יבוא לפתחנו חג החירות, שני הסממנים לכך שעלינו להחליף קולקציות מחורף לקיץ. וכמו שזה נכון לארון הבגדים שלנו, זה נכון גם למדף הבשמים. ואמנם אנחנו מתרחקים בצעדים גדולים מהחורף - יש בתקופה הזאת מבול של השקות. בימים אלה עלו על המדפים עשרות בשמים חדשים שנועדו להכניס קצת ריח ומצב רוח לשגרה שלנו. הנה האהובים עלינו:
L'Eau d'Issey Solar Violet, איסי מיאקי
בית האופנה הוותיק חוזר למקורות ומשיק בושם פרחוני ופירותי לאישה המשלב תווים של אגס עסיסי, אירוס ותמצית טבעית של עלי סיגלית המגיעה ממצרים. ניחוח פרחוני אך קליל, שמצליח להיות בעל נוכחות אך לא להשתלט.
מחיר: 519 שקל.
FAME Intense, מבית רבאן
מותג הבישום rabanne מביא לנו גרסה עוצמתית יותר לבושם FAME שהושק לפני כשנתיים. הניחוח החדש טבעוני ומכיל 90% מרכיבים ממקור טבעי. הוא משלב בהרמוניה תערובת פרחונית-עצית ומגיע בבקבוק בעיצוב רובוט בשמלת זהב.
מחיר: 500 שקלים.
אליאן היפרסנס, מוגלר
"אליאן", אחד הבשמים הוותיקים הכי מזוהים עם בית האופנה מוגלר, חוזר בגרסה עוצמתית יותר. "אליאן היפרסנס" החדש, משלב בין פירותיות עסיסית (מנדרינה ואגס) לעציות ופרחוניות (יסמין. הניחוח מגיע בבקבוק הקמע בצבעי טכניקולור.
מחיר: 599 שקלים.
מוסקינו: TOY 2 PEARL
הדובי של מוסקינו חוזר עם ניחוח יוניסקס וטבעוני. הבקבוק האייקוני מעוצב בגוון של אוניקס וברק הדומה לפנינים טבעיות. הניחוח של הבושם ייחודי ומשלב יסמין ולימון מלוח ותוסס, מה שמבטיח התאמה לשני המינים. מוסקינו גם הפעם לא מאכזבים ויוצרים ניחוח נהדר, אלגנטי ומעודן. וגם אם אתם לא מתאהבים בניחוח, אי אפשר שלא להתאהב בבקבוק.
מחיר: 249 שקל.
Not Vanilla
תכירו את Born To Stand Out, מותג בוטיק שעשה עליה היישר מדרום קוריאה. המותג, יימכר בבלכדיות ברשת APRIL והוא מביא איתו כמה בשורות בעולם הבישום. המותג נוסד ע"י ג'ון לים, כלכלן ואיש פיננסים, שהחליט ליצור מותג בישום ששובר את הכללים. אחד מהניחוחות שלו הם Not Vanilla, שבעל תווים עליונים המורכבים מברגמונט, אגוז מוסקט וקמפור, ותווי לב המורכבים מוניל, גרגרי ערער, עץ ארז וסיגלית.
XERJOFF ERBA GOLD
מותג בשמי הנישה היוקרתי XERJOFF מכניס לנו את אווירת האביב עם XERJOFF ERBA GOLD - ניחוח יוניסקס הדרי ומרענן. הניחוח החדש משלב תווים של לימון, תפוז, ג'ינג'ר וטאץ' של קינמון והל. תערובת נפלאה של ניחוחות חמצמצים ומתובלים שיחד יוצרים ריח לא נשכח.
מחיר: 1,270 שקלים
מיי וואי נקטר, ג'ורג'יו ארמני
ג'ורג'יו ארמני מביא לנו את האביב עם "מיי וואי או דה פרפיום נקטר", ניחוח הממזג בען פירות ופרחים . זוהי תוספת חדשה לקולקציית "מיי וואי" המצליחה. במקרה הזה הניחוח יותר מתוק ופחות קליל מהגרסאות הקודמות. מתאים מאוד למי שאוהבת ניחוחות פרחוניים שנשארים לאורך זמן.
מחיר: 389 שקלים.
קואץ' לאב אדפ
או דה פרפיום הפרחוני והפירותי חדש מבית קאוץ' בהשראת סיפורי אהבה. הניחוח משלב תווים של תות בר, ורד וארז. ניחוח עוצמתי לכל מי שמחפשת בושם פרחוני עם טוויסט, כזה שלא יישכחו הרבה לאחר שהלכת.
מחיר: 305 שקלים.
Born in Roma Green Stravaganza, מבית ולנטינו
הבושם החדש של ולנטינו חוגג את הייחודיות והנועזת של רומא. הניחוח ענברי-פרחוני, משלב תווים עליונים של תה שחור, יסמין אבסולוט ותמצית וניל. התוצאה היא ריח על זמני ואלגנטי, שנשאר לאורך זמן.
מחיר: 569 שקלים.
MUSC NUDE FOR HER
הניחוח החדש של מעצב העל נרסיסו רודריגז מצטרף לקולקציה "פור הר" האייקונית. בושם המשלב ניחוחות קלאסיים של מאסק, פרחים ופלפל וורוד, שיחד משתלבים על העור בהרמוניה. התוצאה, ניחוח נקי ומאוד נשי שמתאים לכל שעות היום.
מחיר: 555 שקלים.
לה וי אה בל רוז אקסטראורדינר, לנקום
הבושם האיקוני של לנקום זוכה לאינטרפרטציה חדשה. הניחוח החדש משלב שלוש תמציות ורדים שונות, שכל אחת ממנה מעניקה עומק אחר לניחוח. על אף הכבדות שהיינו מצפים לה כשמדובר בניחוח המבוסס על ורדים, יש לבושם קלילות שאהבנו במיוחד.
מחיר: 399 שקלים.
COSMIC KYLIE JENNER
בושם הבכורה של קיילי ג'נר נרקח בשיתוף פעולה עם ניקול מנסיני מ-Givaudan. זהו בושם דומיננטי עם אמירה ברורה. משלב תווים של יסמין ואקורד של ענבר מוזהב ומאסק וניל. ניסיון ראשון מוצלח של קיילי.
מחיר: 399 שקלים.
Moncler Sunrise
המותג הצרפתי השיק צמד ניחוחות. הגרסה הנשית שניסינו משלב תווים פרחוניים (סיגלית, אגס ואשכולית) ותווים עציים, היוצרים יחד משחק נעים של ניגודים. בשורה התחתונה, ניחוח קלאסי ועל זמני.
מחיר: 499 שקל.
גולברי
בית האופנה הישראלי GOLBARY השיק סדרת בשמים חדשה לנשים עם חמישה ניחוחות אוריינטליים. אנחנו ניסינו את הניחוח JASMINE&SAFFRON – שהוא שילוב אלגנטי של ניחוחות הדרים עם קורטוב זעפרן. את הניחוח חותמים מאסק וענבר.
מחיר: 99.90 שקלים.
הצד שלו: קולקציות בשמי הגברים
XERJOFF HOMME, קסרזוף
מותג בשמי הנישה האיטלקי היוקרתי XERJOFF, מציג את הבושם החדש לאביב 2024. כמיטב המסורת של גם כאן תקבל או דה פרפיום בריכוז גבוה במיוחד. הניחוח המחוספס והדומיננטי מורכב מברגמוט, ליים, איריס, ציפורן ארז ועור. התזה מהבושם מגלה שמדובר בבושם נעים, אלגנטי ובעל נוכחות.
מחיר: 2,220 שקלים, ניתן להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN
BOSS Tailoring, הוגו בוס
ידוע שאת הניחוח כדאי להתאים לסגנון הלבוש. בית האופנה הוגו בוס משיק את BOSS Tailoring - סדרה של שמונה ניחוחות שונים לגברים. בתפריט תמצא בין היתר ניחוח עצי עמוק, ניחוח ארומטי של וטיבר, ניחוח של מרחבים פתוחים וניחוח הדרי קליל. דגמנו את הבושם בבקבוק השחור הכהה והוא מגיע בגוון המרמז על אופי הניחוח. בבקבוק כיכבו מרכיבים דוגמת וטיבר ופצ'ולי והניחוח היה אלגנטי, מתוק ודומיננטי במיוחד.
מחיר: 885-997 שקלים
ELIXIR, איב סן לורן
גם הפעם נראה שבית האופנה הצרפתי לא מאכזב. הבושם החדש יבטיח שתקבל בדיוק את מה שאתה מצפה מהם. לבקבוק בעיצוב נקי המתכתב עם הבשמים הקודמים בסדרה, נדחסו עץ אוד ענברי וחריף, קטורת, פצ'ולי ולבנדר. התוצאה איך לא, ניחוח חמים, אלגנטי, עשיר ובעל נוכחות שיבטיח שהוא יישאר לאורך זמן.
מחיר: 599 שקלים.
L'Eau d'Issey Pour Homme Solar Lavender, איסי מיאקי.
בית האופנה היפני יצר בושם אייקוני שלאחריו הגיעו גרסאות מוצלחות נוספות. כעת מגיע בושם חדש והניחוח משגר לקדמת הבמה את הלבנדר. עוד מככבים פלפל סצ'ואן וארז. בהתחשב בעובדה שבמותג עושים הרבה כבוד לארומה ההדרית, מפתיע לגלות את שחקן החיזוק החדש. התוצאה. ניחוח עצי עוצמתי רענן ונעים במיוחד שלא מאכזב גם הפעם.
מחיר: 439 שקלים
ACQUA DI GIO PROFONDO PARFUM, ג'ורג'יו ארמני
עוד ניחוח מצטרף לסדרה העצית והקלילה של הבושם האייקוני. נראה שהנוסחה המנצחת של תווי הדרים מרעננים עושה את שלה ואליהם מצטרפים תווי ענבר חריפים. הקלילות המאופיינת של הבושם מקבלת עומק תודות ללבנדר וטוויסט מעניין שאהבנו במיוחד.
מחיר: 449 שקלים
GUCCI GUILTY ELIXIR DE PARFUM, גוצ'י
נראה שארומת העור הקשוחה מסרבת לרדת מהכותרות. גם בבושם החדש לגבר של בית האופנה האיטלקי, תקבל אותה. יחד עם ארומת העור, שולבו וניל, פרח תפוז, אגוז מוסקט וחמאת אוריס. שילוב המרכיבים יוצר ניחוח מעושן מרומז, מעוגל וחושני שמלווה לאורך זמן.
מחיר: 529 שקלים
narsiso Rodriguez vetiver musc, נרסיסו רודריגז.
נראה שבבית האופנה נרסיסו רודריגז מבינים לגמרי שהאביב כבר כאן ומספק ניחוח שמתאים לאקלים הישראלי. הפעם תקבל ניחוח עצי רענן עם מתיקות מרומזת. כל הטוב הזה קורה תודות להל ירוק, אגוז מוסקט, ברוש, מאסק, בורבון, וטיבר, פצ'ולי ואצות אדומות.
מחיר: 398 שקלים
ETERNITY AROMATIC ESSENCE, קלווין קליין
בית האופנה האמריקאי מחדש את הבושם האייקוני ומשגר גרסה שעושה לנו נעים. גם הפעם תקבל בבקבוק בעיצוב נקי ובתוכו תמצא גודיס כמו תמצית ערער, הל, לבנדר וקוקוס. תגלה כאן ניחוח עצי רענן וקליל עם נוכחות מרומזת שלגמרי יעשה את העבודה.
מחיר: 349 שקלים
BAD BOY COBALT ELIXIR, קרולינה הררה.
ניחוחות עוצמתיים תמיד היום הצד החזק של הילד הרע מבית קרולינה הררה. הפעם תקבל בבקבוק הברק האייקוני מרווה, פלפל שחור, וטיבר, ענבר, עור, שרף וגרניום. התוצאה: ניחוח גברי של חריפות עצית בעלת נוכחות, מה שמבטיח ניחוח אלגנטי ועוצמתי.
מחיר: 495 שקלים
BORN IN ROMA Green Stravaganza UOMO, ולנטינו.
לפעמים יש תחושה שנוסחה מנצחת לא מחליפים. לסדרה האלגנטית והעוצמתית של בית האופנה האיטלקי מצטרף עוד כוכב. לבקבוק הקשוח עם הניטים מצטרפים בסיבוב הנוכחי מרכיבים שנותנים טון שונה. בתפריט: ברגמוט, וטיבר וקפה שיוצרים ניחוח גברי, אלגנטי, מודגש ועוצמתי.
מחיר: 479 שקלים
ENCRE INDIGO LALIQUE, לליק
מותג היוקרה הצרפתי עושה זאת שוב ומנפיק לך בושם חדש. חובבי הז'אנר העוצמתי לא יתאכזבו לגלות שהם מקבלים כאן את מבוקשם. שילוב של שמן ברגמוט, שמן גרגרי ערער, תמצית פלפל ורוד, זעפרן, תה שחור יוצר בושם ארומטי חריף עמוק ודומיננטי עם נגיעות מתיקות מרומזת.
מחיר: 430 שקלים
!THIS IS REALLY HIM, זאדיג אנד וולטר
בזאדיג אנד וולטר מפרגנים לך עם בושם חדש שמתכתב עם חבריו לסדרה. הפעם תקבל גרסה שארוזה בבקבוק הכולל את עיטורי המתכת המגולגל. בבקבוק יחכו תווי פרי הדר של אשכול\ךית ולימון שמארגנים רעננות מרומזת, פאלו סנטו מחוספס מדרום אמריקה ואמבר שאחראי טאצ' המתיקות המעודנת. התוצאה: בושם גברי, מעושן ועדין כזה שעושה את העבודה.
מחיר: 429 שקלים