כריסטיאנו רונאלדו וזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס ממשיכים ליהנות מכל דקה בחופשת הקיץ הפוטוגנית שלהם. הזוג המפורסם של עולם הכדורגל מבלה עם הילדים בחופשה בחופי סעודיה, גן העדן של הים האדום, ואחד הלוקיישנים האהובים ביותר על המשפחה. משם הם המריאו לפורטוגל כדי לבלות עם אחיותיו ואמו של רונאלדו וממש ברגע זה הום מתפנקים בחופשה רומנטית במאיורקה.

ג'ורג'ינה ופריט הלבוש של פלייבוי

"כמה ימים בשביל אמא ואבא", כתבה הדוגמנית והמשפיענית בת ה-30 בחשבון האינסטגרם שלה ואישרה שזו "בריחה" שלהם מהילדים ומשגרת היום יום. ג'יו ורונאלדו נהנים מחופשה מפוארת שכוללת כמובן את היאכטה היוקרתית שלהם, שם השמלה שלבשה אשת הכדורגלן תפסה את תשומת הלב של מיליוני העוקבים ומיד זכתה לביקורות. היא לבשה שמלת מיני קצרצרה של המותג "גואי" – פרי יצירתה של הדוגמנית ג'סיקה גואיצ'ה שרק לפני שבועיים שמה קץ למערכת היחסים שלה עם הכדורגלן מארק ברטרה

לא מדובר בשמלה חושפנית מידי מאחר והיא מיועדת לטבילה בים, אלא שהיא ממותגת כולה "פלייבוי" כחלק מהליין החדש של ג'סיקה הלוהטת. הבעיה: בן זוגה עדיין משחק באל נאסר, באמירויות, ושם פרובוקציות מהסוג הזה לא מתקבלות על הדעת. "פלייבוי? ג'ורג'ינה, הפעם הגזמת, מה לך ולמותג הזה שמקדש עירום?" – תהו לעצמם העוקבים. כאמור, אשת הכדורגלן בסך הכל שיתפה תמונות מהאטרקציות הימיות שלהם, ועוד בשמלה ולא בביקיני. כשיותר מ-60 מיליון איש עוקבים אחרייך, כנראה שתמיד תצטרכי לתת הסברים.