אנה סורוקין, מי שמוכרת בשמה אנה דלבי, חוזרת אל רחובות ניו יורק באופן חוקי לגמרי. למי שלא זוכר, דלבי היא נוכלת רוסייה שהתחזתה לאריסטוקרטית גרמנייה כשטענה שהיא יורשת עצר ואמנית למשפחה עשירה מאוד. לאט לאט דלבי הצליחה לעלות למעלה תוך כדי שהיא מתחברת לעשירי העיר ומועלת בכספם.

סורוקין צברה חובות של מעל 250 אלף דולר בין השנים 2013-2017 אצל אנשים פרטיים ומוסדות רבים ששיקרה להם והורשעה בשלל אישומים פליליים בשנת 2019. לא הרבה אחרי יצאה סדרה על פועלה בנטפליקס בשם "להמציא את אנה" שהפכה ללהיט ענק.

אנה סורוקין (דלבי) (צילום: Dominik Bindl gettyimages)
אנה סורוקין (דלבי) (צילום: Dominik Bindl gettyimages)

סורוקין ריצתה כ-4 שנות מאסר ושוחררה בפברואר 2021. שבועות ספורים לאחר מכן היא נעצרה על ידי רשויות ההגירה בארצות הברית, מכיוון שנשארה במדינה על אף שפג תוקפה של האשרה שלה. באוקטובר 2022 היא שוחררה בערבות ומאז היא נמצאת במעצר בית. על אף שהיא במעצר בית מבחינה טכנית, סורוקין מורשית לנוע בחופשיות בטווח של 120 ק"מ מביתה.

כל זה לא מונע ממנה להמשיך לפעול ולהגשים את החלומות שלה, בתקווה שהפעם זה בצורה חוקית. על אף היותה במעצר בית, שופט בית משפט העניק לדלבי אישור לצאת מביתה לחופשה חוקית ולהגיע לשבוע באופנה, כמפיקת תצוגת אופנה. לתצוגת האופנה האמנית המורשעת מגיעה כמנהלת יחסי ציבור לגיטימית שיוצאת להקים אימפריה תקשורתית.

''להמציא את אנה'' (צילום: מתוך נטפליקס)
''להמציא את אנה'' (צילום: מתוך נטפליקס)

מקורות טוענים כי לדלבי, שנולדה בברית המועצות בתור אנה סורוקין והיגרה לארה"ב באופן בלתי חוקי, הונפק מספר תעודת זהות על מנת שתוכל לעבוד באופן רשמי וחוקי וכעת שמה האמיתי הוא אנה דלבי. 

הסוכנות שהקימה OutLaw היא כעת עסק מתפקד במלואו וניכר כי אנה סורוקין הנוכלת אולי תהפוך לאנה דלבי למקצוענית האופנה. OutLaw והמשרד של Cutrone, People's Revolution, יארחו בחלל משלהם בבניין אלטמן בצ'לסי לשבוע האופנה, שם הם יפיקו תצוגות עבור מספר לקוחות. החלל, שניתן בחסות Pornhub, יארח תצוגות מסלול עבור שלל מותגים.

אנה סורוקין (דלבי) (צילום: Dominik Bindl)
אנה סורוקין (דלבי) (צילום: Dominik Bindl)