אחרי שזכה בפרס על הישגיו בליגת האלופות, כריסטיאנו רונאלדו החליט שזה זמן טוב לנפוש (שוב) עם ג'ורג'ינה. הזוג המפורסם נהנה מהנופים הפסטורליים של מונטה קרלו במונאקו, לצד הילדים שעבורם טיסות פרטיות ויאכטה מפוארת הם כבר דברים שבשגרה. ג'ורג'ינה, שצברה עם השנים קהל של למעלה מ-62.5 מיליון עוקבים באינסטרם, שיתפה סדרת תמונות מהחופשה פלוס סרטון אחד שעורר סערה של ממש ברשתות החברתיות. 

בערב, אמא ג'ורג'ינה ואבא כריסטיאנו החליטו לצאת לזמן איכות ובסרטון ששיתפה אשת הכדורגלן, הפורטוגלי יצא מגדרו והשתעשע, עד כדי כך שגם לא  התבייש לסטור לה על הישבן. התוצאה: מאות אלפי תגובות אוהדות, כולל מהעולם הערבי. כנראה שעבור רונאלדו, העוקבים המוסלמים שלו "חורגים" מהאמונה שלהם שאוסרת להתלבש בצורה לא צנועה ובטח שלא לבצע אקט כזה בפני מיליוני עוקבים. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דווקא הפעם נראה ששלל המגיבים היו מרוצים מאד מהזוגיות של CR7 ושל ג'ורג'ינה ואהבו לראות שגם הסופר סטאר הענק פשוט סוטר לישבן של זוגתו כשהיא לובשת מכנסיים קצרים "דורשים", כפי שטען אחד העוקבים. "עם ישבן כמו שלה, סטירה היא בגדר חובה", "משמח לראות שגם אתה בחור של ישבנים", כתבו העוקבים בתגובה לסרטון שזכה לעשרות אלפי לייקים וכמעט חצי מיליון תגובות. טוב, ככה זה כשאתה מלך האינסטגרם.