בסוף השבוע האחרון, כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס עבדו חזק על השיזוף' כשהסופר יאכטה שלהם הפליגה בחופי צרפת. החוטיני האדום שלבשה בת הזוג שלו גרם לו "לאבד ריכוז" מאחר שלא שם לב איזה אקשן מתחולל ממש מטר וחצי ממנו. הפורטוגלי (39) והספרדיה שלו (30) לא הצליחו להוריד את הידיים אחד מהשנייה, כפי שמוכיחות התמונות שתפסו צלמי הפפרצי שארבו להם, אבל זוג אחר דווקא לא התאפק והוריד את הבגדים.

זוג-עירום-על-היאכטה-הסמוכה-לזו-של-כריסטיאנו-רונאלדו-וגורגינה |

אחת היאכטות ששטה במקביל לזוג המפורסם חשפה זוג אחר, עירום לחלוטין, שחלף ממש מול היאכטה של רונאלדו וזוגתו, שהיו כל כך מרוכזים אחד בשנייה, שלא שמו לב לגבר והאישה בלבוש אדם וחווה. הצילומים האלו מגיעים זמן קצר אחר הסרטון ששיתפה ג'ורג'ינה בו רונאלדו נראה סוטר בישבנה, מה שגרם לאלפי תגובות ומיליוני לייקים מהעוקבים הנלהבים שלהם. 

ברשתות החברתיות, העוקבים צחקו על כך שהם כל כך "מרוכזים בעצמם", שגם אנשים עירומים יכולים לעבור מולם וזה לא ישנה להם כלל. במקביל, אשת הכדורגלן הכי מפורסמת בעולם, שגם הפכה לאישה הנעקבת ביותר בספרד נכנסה לרשימת 30 תחת 30 של מגזין פורבס שבחר 30 נציגים שהגיעו להצלחה כלכלית מסחררת לפני גיל שלושים. ללא ספק השתלם לה להכיר את CR7.