דקלן רייס גרם לסערה כשהורחק לראשונה בקריירה בטענה שעיכב את חידוש המשחק בתיקו בין ארסנל לברייטון. גם מחוץ לכר הדשא סוער בגזרתו של הקשר בין ה-25. אשתו ואהבת נעוריו, לורן פרייר, קיבלה אינספור תגובות על כך שהיא לא נראית כמו "אשת כדורגלן", שהיא "שמנה ודוחה" ואיך לעזאזל כוכב כדורגל בסדר גודל כמו רייס, בוחר להיות איתה כשהוא "יכול להשיג כל אחת".

למעשה, ההתקפות על פרייר ועל רייס ברשת החלו כבר לפני מספר חודשים אחרי שתמונות פפראצי שלהם בבגדי ים כיכבו בכל מדורי הרכילות בממלכה, כשבין היתר הטיחו בכדורגלן שיש לו "סטנדרטים נמוכים" והיא מצידה "חייבת לשפר את המראה שלה". התגובות הקשות של "אשת הכדורגלן השמנה בעולם" והתהייה המנותקת סביב איך היא "מרשה לעצמה להראות כך", גרמו לחצי השני של הכדורגלן למחוק את כל התמונות שלה מחשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים יותר ממאה אלף איש.

View this post on Instagram

A post shared by @hammerscentre

View this post on Instagram

A post shared by Declan Rice (@declanrice)

רייס החליט לסתום לכולם את הפה והכריז בפני מיליוני העוקבים שלו: "אשתי הייתה איתי מאז שהייתי כלומניק. אני לנצח אהיה לצידה וזה לא משנה מה כולם חושבים. היא אהבת חיי". בחשבון האינסטגרם 'רצון הברזל' הקדישו סרטון שלם לסיפור האהבה בין רייס לאשתו, שמנפץ את כל הסטיגמות והדעות הקדומות על כדורגלן שבוחר בהכרח בת זוג עם לוק של דוגמנית דקיקה ורזה. פרייר טרם החזירה את התמונות ואיננה פעילה כלל ברשתות החברתיות ובאנגליה בטוחים שהיא מתכננת קאמבק מפואר עם לוק חדש מרסק.

דקלן, שאפו מאיתנו. 

View this post on Instagram

A post shared by Soltaram (@soltaram)

View this post on Instagram

A post shared by (@kinshasa_la_belle)

View this post on Instagram

A post shared by Declan Rice (@declanrice)