זוהר הרוש, ארוסתו של אקס מכבי תל אביב שחר פיבן, ידועה בעיקר בזכות המראה הכובש שלה ששובר את הרשתות החברתיות בכל פוסט שהיא מעלה. החצי השני של בלם הפועל ירושלים משתפת תמונות בביקיני שגורמות למדור ולאלפי העוקבים שלה להחסיר פעימה בכל פעם מחדש, ועכשיו היא חשפה את הסוד שלה לגזרה הבלתי הגיונית שלה: "עבודה קשה של עלייה במסת שריר בשילוב אורח חיים בריא של תזונת הרמב"ם" כתבה אשת הכדורגלן לאלפי העוקבים.

זוהר הרוש | אינסטגרם

"בלי לשקול אוכל ולהרעיב את עצמי. הכל עניין של איזון בחיים", הדגישה זוהר את הדרך האולטימטיבית מבחינתה לאורח חיים נכון ובריא. זוגתו של פיבן, מדריכת פילאטיס שעובדת שעות נוספות בחדר הכושר, שיתפה בעבר סדרת תמונות שחשפו איך היא נראתה לפני שסיגלה לעצמה את ההרגלים הבריאים.  "בספטמבר האחרון שקלתי 49-50, חטובה אבל בלי הרבה מסת שריר ונראית עייפה וחולה", כתבה על גבי תמונה שלה מחופשה בדובאי עם הכדורגלן.

זוהר הרוש | אינסטגרם

לאחר מכן שיתפה תמונה נוספת אחרי השינוי, והסבירה: "תמונה שלי מיום שישי האחרון, שמונה חודשים אחרי – שוקלת 54". זוהר פירטה איך עשתה את השינוי המשמעותי בגופה: "עליתי במסת שריר ונשארתי חטובה במקומות שרציתי בלי לעלות בשומן. נטו שריר, בלי להראות 'גברית'". אז לא רק בכדורגל, עבודה קשה תמיד משתלמת – והנה דוגמא טובה לכך!

זוהר הרוש | אינסטגרם
זוהר הרוש עם שחר פיבן | זוהר הרוש