הנה סיפור מהסוג שלא שומעים כל יום. הבן של דוגמנית הפלייבוי וכוכבת הרשת שרה בלייק צ'יק, נזרק מקבוצת ההוקי שלו בגלל העבודה הפרובוקטיבית של אמא שלו. אתם בהלם? גם אנחנו. הכוכבת האמריקאית שמחזיקה קרוב למיליון עוקבים, סיפרה בראיון ל"דיילי סטאר" האנגלי שנאלצה לעבור מפלורידה ללאס וגאס עם כל המשפחה שלה בגלל שסבלה מ"אפליה קשה", לטענתה. 

"הקהילה שגרנו בה לא קיבלה אותנו, לא אותי ולא את הילדים שלי. חיים שם אנשים אומללים וצרי עין. המאמן של הבן שלי העיף אותו מקבוצת ההוקי ששיחק בה בטענה שאני מסיחה את דעתו",סיפרה בלייק והוסיפה על התדהמה שחוותה בעקבות המקרה: "הוא אמר לו שאני מגיעה למשחקים בלבוש לא הולם ואחר כך השחקנים צוחקים ולועגים לבן שלי בחדר ההלבשה. אמר שהוא עושה לו טובה בכך ששחרר אותו", הוסיפה בלייק וזכתה לאלפי תגובות אוהדות מהעוקבים שלה.

הבלונדה בת ה-33 התפוצצה ב-2020, במהלך תקופת הקורונה, אז החלה ליצור תוכן פרובוקטיבי והשיא היה כשהצטלמה לפלייבוי. מאז, הספיקה לפתוח חשבון "אונליפאנס" שנחשב לאחד המצליחים בארצות הברית.

"הבן שלי בסך הכל בן 10, הוא חזר הביתה בוכה וצרח: 'אמא, לא מרשים שתגיעי יותר למשחקים שלי. מעיפים אותי מהקבוצה'. חשבתי שאני הוזה. ישר אמרתי לעצמי שבמקום הזה אני לא נשארת. אני בן אדם ליברלי שמכבד כל אחד באשר הוא וככה לא ארצה לגדל את ארבעת הילדים שלי", חתמה.