עונת האופנה האירופאית מתחממת, ומישל גרציג נמצאת בחזית הלוהטת שלה. הדוגמנית הישראלית, שכבר הספיקה לכבוש את לבבות הקהל והתקשורת ברחבי היבשת, הוכיחה שוב שהיא לגמרי בליגה של הגדולים. בחופשה משפחתית יוקרתית שתועדה היטב ברשתות החברתיות, גרציג הציגה סדרת לוקים מרהיבים שהפכו את החופשה לתצוגת אופנה אמיתית והדליקו את הרשתות החברתיות. מהחוף הזהוב ועד למפגשים עם סלבריטאים, כל הופעה של גרציג הפכה לנושא שיחה בעיתונות האופנה האירופאית.

הלוק שגנב את ההצגה היה ללא ספק הביקיני-חוטיני המושלם שגרציג לבשה בשקיעה קסומה על החוף. הביקיני, בגוון זהב עדין שהתכתב נהדר עם גוון עורה השזוף, הציג גזרה נועזת שהדגישה את קווי המתאר המושלמים של גופה. החלק העליון, עם מחשוף עמוק ורצועות דקות, השתלב באופן מושלם עם החלק התחתון המינימליסטי, ויצר מראה אלגנטי וסקסי כאחד.

מה שהפך את הרגע הזה למיוחד עוד יותר היה התיאור הרגשי של בעלה, טיבו קורטואה, שליווה את התמונות. "מודה על הרגעים שיוצרים זכרונות לכל החיים. שבוע שלם עם משפחתי זו המתנה הכי גדולה שאוכל לבקש," כתב השוער הבלגי. מילים אלו לא רק הדגישו את הקשר החזק בין בני הזוג, אלא גם הוסיפו נופך רומנטי ורגשי לתמונות האופנתיות. זו תזכורת נפלאה לכך שמאחורי הגלאם והזוהר, יש גם סיפור אהבה אמיתי.

אבל הסטייל של גרציג לא מסתכם רק בבגדי ים. בתמונה שצולמה לאחרונה עם קים קרדשיאן, גרציג הציגה לוק ערב מתוחכם שכלל שמלה שחורה צמודה עם מחשוף נדיב. אך מה שבאמת משך את תשומת הלב היה האקססורי שהשלים את המראה - תיק בירקין יוקרתי בשווי של כ-100 אלף שקלים. הבירקין, שנחשב לאחד התיקים הנחשקים ביותר בעולם האופנה, הוא סמל סטטוס מובהק ומעיד על הטעם המעודן והיכולת הכלכלית של גרציג.

לאורך החופשה, גרציג הציגה מגוון לוקים שהדגימו את הורסטיליות הסגנונית שלה. מלבד הביקיני והשמלה השחורה, נראתה גם במכנסי ג'ינס רחבים משולבים עם טופ קרופ לבן, ובשמלת מקסי פרחונית קלילה - שילוב מושלם של נוחות ואלגנטיות לטיול משפחתי.

העיתונות הספרדית לא נשארה אדישה למראות המרהיבים. "אלוהית" הכתירו אותה במונדו דפורטיבו, בעוד שמגזין האופנה המוביל "הולה" הקדיש כתבה שלמה לסגנון הלבוש של גרציג, תוך שהוא משווה אותה לאייקוני אופנה בינלאומיות.

מה שאהבנו לראות זה את היכולת שלה לשלב בין אלמנטים יוקרתיים כמו הבירקין, לבין פריטים נגישים יותר. ובכל מקרה עם הופעות מרשימות כאלה, ברור שמישל גרציג היא לא רק בת זוג של כדורגלן מפורסם, אלא כוח עולה בעולם האופנה הבינלאומי. נראה שבקרוב נראה אותה לא רק בשורה הראשונה של משחקי כדורגל, אלא גם בשורה הראשונה של תצוגות האופנה היוקרתיות ביותר באירופה. ועם בן זוג תומך כמו קורטואה לצידה, השמיים הם הגבול עבור הדוגמנית הישראלית המבטיחה הזו.