ביום שישי האחרון (ו׳) הקרנת הבכורה של הסרט "משטרה, סרט מלחמה" משכה אליה את מיטב הפנים המוכרות מעולם התקשורת הישראלי. בין הנוכחים בלטה במיוחד אדוה דדון, כתבת חדשות 12, שהגיעה בלוק מדויק ומוקפד - אך פריט אחד בהופעתה גנב את כל תשומת הלב.

גלעד שלמור, אדווה דדון ובתם אילן. מתוקים (צילום: עידו נחליאלי)
גלעד שלמור, אדווה דדון ובתם אילן. מתוקים (צילום: עידו נחליאלי)

הערב החל כמפגש של כוכבי תקשורת ויוצרי קולנוע, אך מהר מאוד הפך לתצוגת אופנה מהלכת. אדוה דדון, הגיעה בלוק מוקפד שכלל חולצה שחורה קלאסית וחצאית משבצות מחמיאה. אך היה זה תיק הכתף השחור המהודר מבית גוצ'י שמשך את כל המבטים ועורר התלחשויות נלהבות בקרב הנוכחים.

הייתן קונות? התיק של אדוה דדון (צילום: אתר רשמי)
הייתן קונות? התיק של אדוה דדון (צילום: אתר רשמי)

התיק, מדגם Jackie Small, עשוי עור עגל איכותי ומיוצר באיטליה. עם רצועת כתף מתכווננת ואפשרות להסרה, סגירת אבזם ייחודית ועיצוב אלגנטי, הוא מהווה את תמצית היוקרה והסטייל של בית האופנה הנחשב. מחירו המפתיע, 2,690 אירו (שהם כ-11,000 ש"ח), הפך אותו לנושא שיחה בפני עצמו.

גלעד שלמור, הבמאי שעומד מאחורי הפרויקט המדובר, נראה נרגש לקראת חשיפת יצירתו החדשה. הסרט, "משטרה, סרט מלחמה", מביא את סיפורם המצמרר של שישה שוטרים ביום ה-7 באוקטובר, כפי שנקלט במצלמות הגוף שלהם. זהו מסמך היסטורי רב עוצמה שצפוי לעורר הדים רבים כשישודר בקשת 12.

אדוה דדון, גלעד שלמור וברהנו טגניה (צילום: עידו נחליאלי)
אדוה דדון, גלעד שלמור וברהנו טגניה (צילום: עידו נחליאלי)

האירוע משך אליו שורה ארוכה של פנים מוכרות מעולם התקשורת והבידור. בין הנוכחים נצפו ברהנו טגניה, לי נעים, יואב אבן, לי אברמוביץ', יונתן ריגר ורבים אחרים. כולם התאספו לא רק כדי לצפות בסרט, אלא גם כדי להביע תמיכה ביוצרים ובמסר החשוב שהוא נושא.

רגע מרגש במיוחד היה כשדדון נראתה מחזיקה בחום את ידה של בתה הקטנה, שהגיעה לבושה בשמלה כחולה מקסימה. הרגע האינטימי הזה הזכיר לכולם שמעבר לזוהר ולאירועים הנוצצים, יש חיים אמיתיים ומשפחות שעומדות מאחורי הפנים המוכרות מהמסך.

אדוה דדון עם בתה (צילום: עידו נחליאלי)
אדוה דדון עם בתה (צילום: עידו נחליאלי)

בסופו של דבר, הערב הזה היה שילוב מושלם של אופנה, קולנוע ועיתונאות - בדיוק כמו הלוק של אדוה דדון, שהצליחה לשלב אלגנטיות, סטייל ורגש במראה אחד בלתי נשכח, עם תיק גוצ'י שהוכיח שלפעמים, האקססוריז הנכונים יכולים באמת לגנוב את ההצגה, גם כשמדובר באירוע רציני ומשמעותי כל כך.