אחרי 5 שנים של שקט, התצוגה המדוברת של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה׳ס סיקרט חזרה אתמול בלילה (בין שלישי לרביעי) אל המסלול בפעם ה-24, בברוקלין בניו-יורק. על המסלול לראשונה נציגות ישראלית, הדוגמנית הבינלאומית המצליחה סאן מזרחי.

מזרחי היא בתו של כדורגלן העבר אלון מזרחי, שעשתה היסטוריה ישראלית וצעדה בתצוגה המדוברת ביותר. כזכור, התצוגות של ויקטוריה׳ס סיקרט בוטלו ב-2019 בעקבות ביקורות רבות על החפצת נשים וחוסר גיוון מבחינה אתנית ומשקל. כעת, התצוגה חוזרת כשהיא כוללת בתוכה שלל דוגמניות בשלל משקלים וצורות.

סאן מזרחי בתצוגת ויקטוריה׳ס סיקרט (צילום: Kevin Winter.GettyImages)
סאן מזרחי בתצוגת ויקטוריה׳ס סיקרט (צילום: Kevin Winter.GettyImages)

סאן מזרחי בתצוגה של ויקטוריה׳ס סיקרט (צילום :Kevin Winter.GettyImages)

את התצוגה פתחה דוגמנית העל ג׳יג׳י חדיד. אחרי צעדו לא מעט דוגמניות, מן העבר ומן ההווה. ביניהן אדריאנה לימה, טיירה בנקס, ברברה פאלווין, אירינה שיק, אלסנדרה אמברוזיו, טיילור היל, קנדיס סוונפול, אשלי גרהאם, קרלה ברוני, קייט מוס והבת לילי מוס, אלכס קונסאני וולנטינה סמפאיו ועוד.

התצוגה שמרה על המסורת עם אלילת הפופ בת ה-78, שר. יחד איתה הופיעו גם הזמרת והיוצרת הדרום אפריקנית טיילה והרפארית התאילנדית ליסה, שהיא חברת להקת הבנות "בלאקפינק".

תצוגת האופנה של ויקטוריה׳ס סיקרט (צילום :Kevin Winter.GettyImages)

סיקרה מהקהל, כוכבת האופנה ויוצרת התוכן יובל כספית שהוזמנה כשגרירת כבוד לצפות בתצוגת האופנה על ידי ויקטוריה׳ס סיקרט. כספית הגיעה לתצוגה בשמלה של המעצבת ״מרגוט״ עם טוויסט מפתיע והומז לזמרת סברינה קרפנטר.

יובל כספית (צילום: Kevin Winter.GettyImages)
יובל כספית (צילום: Kevin Winter.GettyImages)