דולצ'ה וגבאנה, מותג אופנת העילית האיטלקי, משחרר בימים אלה תמונות ראשונות מקמפיין החורף שלו. הקמפיין, בכיכובה של מיילי סירוס, מציעה פרשנות עכשווית לאלגנטיות הקלאסית של המותג. 

אחרי קיץ די משעמם מבחינה אופנתית, אפשר כבר לומר שחורף 24/25 מביא עמו מגמות מרעננות בעולם המשקפיים. השנה נראה חזרה למסגרות אוברסייז בהשראת שנות ה-70, לצד משקפי חתול (Cat-eye) בגרסאות מודרניות ונועזות. הצבעוניות השולטת נעה בין שחור ומנומר קלאסיים ועד מסגרות שקופות בצבעי פסטל.

מיילי סיירוס לדולצ'ה גבאנה  (צילום: יח''צ)
מיילי סיירוס לדולצ'ה גבאנה (צילום: יח''צ)

טרנד בולט נוסף הוא שילוב אלמנטים גיאומטריים במסגרות, המעניקים מראה אדג'י ועכשווי. דולצ'ה וגבאנה מאמצת את כל הטרנדים הללו תוך שמירה על זהותה האיטלקית הייחודית והמוכרת.

הקולקציה חדשה שלהם משלבת אלמנטים של אופנת רחוב עם המורשת האיטלקית העשירה. העיצובים החדשים מדגישים את החושניות והמסתורין האופייניים למותג, תוך שילוב השפעות מעולם הארכיטקטורה והאמנות האיטלקית. הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים במחירים שנעים בין 929 שקל ל-3,359 שקל, רובם יהיו רלוונטיים גם בעונות הבאות.