זמרת עטורת פרסי הגראמי, כותבת השירים והשחקנית המוערכת, אריאנה גרנדה כובשת עוד פסגה. הזמרת נבחרה להיות הפנים החדשות של המותג סברובסקי.

גרנדה היא אייקון של תרבות הפופ ודמות משפיעה בקידום שוויון והעצמה. עם קהל מעריצים עצום וחיבור עמוק לדור ה-Z, ויותר מ-400 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות, גרנדה תוביל את הקמפיינים של המותג הנוצץ לעונת החגים 2024 ולאביב-קיץ 2025.

במסגרת שיתוף הפעולה, אריאנה תציג את קו משקפי השמש החדש של סברובסקי, בבלעדיות מיוחדת לאורך כל תקופת החוזה, ותוסיף נופך זוהר ונועז למותג האיקוני.

אריאנה גרנדה הפרזנטורית החדשה של סברובסקי (צילום: יחצ)
אריאנה גרנדה הפרזנטורית החדשה של סברובסקי (צילום: יחצ)

מסברובסקי נמסר: ״אריאנה גרנדה היא לא רק זמרת וכוכבת בינלאומית, היא אייקון תרבותי שמגלם את רוח התקופה ומייצג דור שלם. הבחירה באריאנה כפרזנטורית של קולקציית המשקפיים של סברובסקי היא טבעית עבורנו, משום שהיא מביאה איתה אנרגיה שמתחברת לערכים המרכזיים של המותג – ביטוי עצמי, חידוש ויוקרה עם נגיעה עכשווית. הקסם והאותנטיות של אריאנה נוגעים בלבבות, ומעוררים השראה בקרב קהל רחב ומגוון, בדיוק כמו שאנחנו שואפים לעשות עם המשקפיים של סברובסקי. באמצעותה, אנחנו רוצים להמשיך להנגיש את עולם התכשיטים היוקרתי לצרכנים צעירים שמחפשים דרך לבטא את עצמם דרך סטייל, נועזות וייחודיות”.