מותג האיפור הבינלאומי "רבלון" מכריז היום על בחירתה של הדר שירי כפנים של המותג בישראל. שירי, יוצאת "האח הגדול" ואושיית רשת מובילה, תוביל את פעילות המותג בישראל בערוצי האונליין והאופליין במהלך השנה הקרובה בהשקעה של מיליון שקלים.

״אני שמחה וגאה להצטרף למשפחת רבלון ישראל! עולם האיפור תמיד היה עבורי מקור להשראה ודרך לביטוי עצמי, ולכן החיבור הזה מרגש אותי מאוד. מצפה לעשייה משותפת ולהרבה רגעים יפים יחד", אמרה שירי. המותג משיק מוצרים חדשים בישראל ובעולם על בסיס קבוע, בין המוצרים החדשים שיצאו לאחרונה: מייקאפ ColorStay בפורמולה משודרגת, שפתון Limitless Matte החדש, וקונסילר Flex המתקדם.

הדר שירי לרבלון (צילום: אורי פרטוש)
הדר שירי לרבלון (צילום: אורי פרטוש)

רבלון, מותג האיפור האייקוני שנוסד ב-1932, ונחשב כיום לאחד ממותגי האיפור המובילים בעולם, הוביל לאורך השנים קמפיינים בינלאומיים עם שגרירות מותג מובילות כמו גל גדות, האלי ברי, אוליביה ויילד, אמה סטון ועוד. כעת, עם ההכרזה על הבחירה בהדר שירי, המותג מתחבר לקהל הישראלי הצעיר והדינמי, תוך שמירה על המורשת של חדשנות ואיכות בלתי מתפשרת.

מיכל מגן סמנכ״לית השיווק, קבוצת ביוטי אנד קו: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של הדר שירי למשפחת רבלון. הדר היא כוכבת מוכשרת וערכית, שמייצגת את ערכי המותג שלנו ביופי ובאלגנטיות. אנו בטוחים כי הדר תתרום רבות להמשך צמיחת המותג בישראל. 
הקמפיין יעלה בפריסה נרחבת הכוללת את כל הפלטפורמות הדיגיטליות, נקודות מכירה מרכזיות ומודעות ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים".

הדר שירי, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)
הדר שירי, האח הגדול 2024 (צילום: מיכה לובטון)

הקמפיין החדש בכיכובה של הדר שירי צפוי להצטלם ולעלות לאוויר בקרוב, ויביא את המסר של המותג בצורה רעננה ועכשווית, תוך יצירת חיבור אותנטי עם הקהל הישראלי המחפש השראה וחוויית איפור עדכנית.