לפעמים צריך להיות קצת נועז כדי לתפוס את תשומת הלב של כולם, וזה בדיוק מה שעשתה צ'רלי XCX בקמפיין החדש של מותג האופנה אקנה סטודיוס. הזמרת בת ה-32, שאחראית ללהיטים כמו "Boom Clap", הסירה את כל העכבות (וגם את רוב הבגדים) בסדרת תמונות שכבר מכונה "הקמפיין הנועז של 2025".
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בתמונות, שצולמו על ידי האמנית טליה שטרית בלוס אנג'לס, נראית הזמרת כשהיא לובשת רק תחתוני בוקסר לבנים, כשתיק עור ורוד מבית אקנה מכסה את החלקים האסטרטגיים. בתמונה אחרת היא נשענת על מכונית וינטג' שחורה, מחבקת תיק בגרסה שחורה, ובסדרת צילומים נוספת היא מדגימה ג'ינס בהדפס אשליה אופטית של המותג.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הקשר של צ'רלי עם אקנה סטודיוס אינו חדש - היא כבר לבשה את המותג בסיבוב ההופעות שלה עם טרוי סיבן, והמותג ליווה אותה גם בסבב הקידום לאלבומה החדש. "אני לובשת אקנה סטודיוס כבר שנים בחיי האישיים, והמותג הפך לחלק משמעותי מהאלבום הזה," אמרה הזמרת. "הבגדים שלהם אפורטלסיים ומגניבים, ותמיד גורמים לי להרגיש בטוחה בעצמי."
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הקמפיין הנועז מגיע בעיתוי מושלם עבור הזמרת, שזכתה לאחרונה לשבחים על הופעתה ב-Saturday Night Live, שם הפתיעה את הקהל עם חיקויים מושלמים של סלבריטאים כמו ויקטוריה בקהאם ואדל. נראה שבין אם על הבמה או מול המצלמה, צ'רלי יודעת בדיוק איך למשוך את תשומת הלב.