מי זוכר את בר רפאלי הצעירה מהקמפיין הראשון של קסטרו? כפי שחשף הערב העיתונאי ערן סויסה, כוכבת הדוגמנות והעסקים חוזרת למותג שהעניק לה את אחת מהזדמנויות הקריירה הראשונות שלה - הפעם בתפקיד כפול: גם כפרזנטורית של קולקציה חדשה שעיצב אלון לבנה, וגם כאחת מבעלי המותג.

בר רפאלי בפסטיבל ונציה (צילום: 	Matt Winkelmeyer / Staff)
בר רפאלי בפסטיבל ונציה (צילום: Matt Winkelmeyer / Staff)

הקריירה של רפאלי ידעה תחנות רבות מאז אותם ימים בהם הצטלמה לצד עדי נוימן, ושנה לאחר מכן עם סנדי בר. מהשלט המפורסם על איילון, דרך קריירה בינלאומית מרשימה, ועד להפיכתה לאשת עסקים מצליחה - רפאלי תמיד ידעה לזהות הזדמנויות. כעת, במהלך שמשלב נוסטלגיה עם עסקים, היא חוזרת למותג כשותפה (בעקבות המיזוג של קרולינה למקה וקסטרו) וכפרזנטורית.

בר רפאלי לקמפיין קרולינה למקה (צילום: סיימון אלמלם)
בר רפאלי לקמפיין קרולינה למקה (צילום: סיימון אלמלם)

הצילומים לקמפיין החדש התקיימו בשבוע שעבר, והקולקציה צפויה לצאת לחנויות בשבועות הקרובים. מעניין לציין שמאז אותם ימים, רפאלי לא רק המשיכה להצליח כדוגמנית בינלאומית, אלא גם הפכה לשותפה במותג במסגרת המיזוג של "קרולינה למקה" ו"קסטרו".