המעצבת נעמה בצלאל, מהשמות המוכרים בתעשיית האופנה הישראלית, הודיעה על סגירת המותג שלה לאחר למעלה מ-30 שנות פעילות. בהודעה שפרסמה בפייסבוק לעוקבות ולקוחות המותג, ציינה בצלאל כי החליטה "לעצור לרגע את המרוץ" ולבחון אפשרויות חדשות שיתאימו יותר לרוח הזמן ולאיכות חיים מאוזנת.

"לאורך השנים, אני גאה לומר שהטבעתי את חותמי בתעשיית האופנה בארץ, תוך שמירה על כתב היד והסגנון האישי שלי. בזכותכן, הלקוחות הנפלאות שלי, הצלחתי להפוך חלום למציאות. נתתן לי את הזכות לשמח אתכן בפריטים על-זמניים, להוסיף צבע, סגנון וייחודיות למלתחה שלכן, ולהעניק לכן תחושת ביטחון, יופי וחוזק, ולהרגיש מוחמאות ונשיות", היא כתבה בפוסט.

נעמה בצלאל, מחיר טופ 214 ש''ח  (צילום: הילה חן)
נעמה בצלאל, מחיר טופ 214 ש''ח (צילום: הילה חן)

המותג, שהתאפיין בקו עיצובי נשי ורומנטי עם השראה מסגנון שנות ה-50 וה-70, היה ידוע בפרינטים הצבעוניים והשמחים שלו ובגישה הנוסטלגית והייחודית לאופנה. לאורך השנים, בצלאל יצרה קולקציות שהתבססו על ערכים של אסתטיקה, איכות ונשיות, תוך שמירה על זהות מותג ברורה ומובחנת.

הפוסט של נעמה בצלאל (צילום: צילום מסך פייסבוק)
הפוסט של נעמה בצלאל (צילום: צילום מסך פייסבוק)

חנות הדגל של המותג בקניון שרונים תיסגר ב-3 בינואר 2025, כאשר הסטודיו והאתר ימשיכו לפעול עד גמר המלאי. הלקוחות יוכלו עדיין לרכוש פריטים מקולקציית החורף הנוכחית, דגמי עודפים ופריטים מקולקציות עבר במחירי סייל מיוחדים.

סגירת המותג של בצלאל מצטרפת לשורה של סגירות בתעשיית האופנה הישראלית, ומדגישה את האתגרים המורכבים איתם מתמודדים מעצבי אופנה עצמאיים בשוק המקומי. בצלאל לא שללה אפשרות לחזרה עתידית לתעשייה, והבטיחה לעדכן את לקוחותיה אם תחליט לחזור ולייצר קולקציות חדשות.