מירן בוזגלו כבר מזמן הוכיחה שהיא הרבה יותר מאשת כדורגלן. אחרי שהפכה את הפרסומת המשפחתית שלה לסנסציה של הקיץ האחרון, היא נבחרה שוב להוביל את הקמפיין החדש של מותג הטיפוח והניקיון "טאץ'" בהשקעה חסרת תקדים של 6 מיליון שקלים, שיעלה בפריסה רחבה בטלוויזיה ובפלטפורמות הדיגיטליות כבר במהלך החודש הקרוב.
הצלחה מסחררת
"לא האמנתי שזו תהיה כזאת הצלחה, אבל זה מטורף," משתפת מירן על הסט. "מעונה לעונה הרייטינג עולה ויש ביקוש וזה כיף גדול". היא מדברת על תוכנית הריאליטי המשפחתית 'הבוזגלוס', שמצטלמת כעת בעונתה התשיעית.
לא רוצה שהילדים יהיו כדורגלנים
בראיון, מירן גם התייחסה לסטטוס שעתיד להשתנות בקרוב, בו תהפוך מאשת כדורגלן לאמא של כדורגלן, לאור האהבה של שני בניה ריי ולאיו למשחק: "אני מתכחשת לזה שהם בעזרת השם יהיו שחקני כדורגל, כי אין לי לאן לברוח. אני חושבת שזה אחד המקצועות הכי מאתגרים שיש".
היא המשיכה והסבירה: "עברתי את זה עם מאור וזה עושה לי לחץ. אני משתדלת לא ללכת למשחקים, רק כשאין ברירה. אבל מה שצריך לקרות יהיה, הקדוש ברוך הוא מחליט בסוף".
View this post on Instagram
לקראת סיום הראיון, מירן שיתפה את בקשתה לחג החנוכה: "אני מבקשת ומתפללת כל יום שהחטופים יחזרו הביתה אמן בזכות החג הזה ושיהיה טוב לכל עם ישראל. בריאות, אושר ואחדות - וכמובן, שמירה על הלוחמים היקרים שלנו שגם הם יחזרו כבר הביתה כולם, די מגיע להם לנוח".